VAG COM instellingen?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Xanderv
Forum eindbaas

VAG COM instellingen?

Bericht door Xanderv » wo 19 jun 2013, 18:09

Ik heb in het topic, waar de aanbieding van VAG techniek staat, geprobeerd om antwoord te krijgen maar helaas geen succes.
Ik probeer het daarom hier even.

Ik wil graag de functies in de software aan laten passen.
Het lijstje wat mogelijk is :

- Bochtverlichting aan/uit
- Parkeerlicht aan/uit
- Anti-carjacking aan/uit (deuren op slot bij 15 km/u)
- Verbruiksweergave aanpassen naar km/l
- Selective locking (alleen bestuurdersdeur gaat open bij 1 drukken op de afstandsbediening)
- Dagrijverlichting aan/uit
- Achterlichten aan samen met dagrijverlichting
- Teardrop wiping achterwisser aan/uit
- Comfort knipperlichten aan/uit of aantal keer aanpassen
- Coming home (via aanraken grootlicht)

Nu weet ik dat het bij Vag techniek kan alleen is dat anderhalf uur rijden (ben er al een keer geweest met mijn Leon).
Nu is mijn vraag of er iemand in de buurt van Hoek van Holland mij hiermee kan helpen.
Ik heb al in de lijst gekeken op het Seat forum alleen reageert daar niemand.

Misschien is het ook wel makkelijk om een lijst te maken dat voortaan meer mensen dit kunnen zien ? (is maar een idee)

Misschien willen personen het ook wel helemaal niet bekend maken, dan zou ik graag een PM krijgen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Re: VAG COM instellingen?

Bericht door BarMove(d)Up » wo 19 jun 2013, 18:54

Goed idee om een sticky te maken van de vagcom instellingen die mogelijk zijn en dan in onderdeel van de sponsoren.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Plaats reactie