Streaming muziek gaat haperend

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Biba1978
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 mei 2013, 17:26

Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Biba1978 » ma 27 mei 2013, 17:31

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die problemen hebben met het streamen van de muziek.
Ik heb een Up White Edition waarbij ik dus via de Navigon muziek via mijn Iphone 4 zou moeten kunnen streamen (bluetooth).
In de basis gaat dit goed ware het niet dat tijdens het afspelen er vaak haperingen zijn. Heb dit ook getest met een andere Iphone 4 en daarmee heb ik hetzelfde probleem.

Navigatie is helemaal up to date, heb inmiddels ook van de dealer een andere Navigon om het nog maar eens uit te testen.
Helaas met hetzelfde resultaten. Overigens heb ik met handsfree bellen geen enkel probleem.

Iemand dezelfde ervaringen of tips?

Groet, Biba

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door GrijzeUp » ma 27 mei 2013, 18:03

Ik heb het inderdaad ook, bij beide Ups!
Opgelost door muziek op een sd kaartje te gebruiken.

frankmblik
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 17:04

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door frankmblik » ma 27 mei 2013, 18:45

Met mijn mii en samsung note2 gaat het super en zonder haperen

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Ajavas » ma 27 mei 2013, 18:59

:) In mijn Up! met mijn Samsung Galaxy S3 ook geen probleem, 32 Gb met muziek, stream zonder haperingen.

Verstuurd van mijn GT-P7500 met Tapatalk
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Jimup
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 21:01

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Jimup » ma 27 mei 2013, 19:51

Ik heb het ook met mijn Up! En iPhone 4...
Volkswagen up! - 2013 - 60pk - 5drs - high up! - Executive pakket - wit

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door GrijzeUp » ma 27 mei 2013, 20:27

Ik heb ook een iPhone trouwens..

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Psycho_Mantis » di 28 mei 2013, 09:01

Ik heb ook een iPhone
Ik had het probleem ook tot dat ik mijn PID + iPhone geupdate en het was opgelost

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door pat02 » di 28 mei 2013, 10:33

Met iPhone 4 zelfde probleem gehad. Met de 5 geen probleem nu meer!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Henk1200
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 18:51

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Henk1200 » di 28 mei 2013, 14:51

Ik heb hetzelfde probleem met mijn PID. Bij HTC Desire S en Sony Xperia T beide het probleem met haperen. Ben bij de dealer langs geweest en heb gevraagd wat de oorzaak kon zijn. Ze gaven als oplossing om te kijken of mijn mobiel werd ondersteund door de PID. Als ik muziek luister via AUX-kabel met de telefoon is er geen hapering. De dealer gaf verder aan om de PID te updaten maar heb nog steeds het probleem. Voortaan altijd via AUX luisteren.
| HIGH UP! | BlueMotion | 75 PK | Executive pakket | Zwart | Dashboard Zwart |

AngelaBuser
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 15:02
Locatie: Dussen
Contacteer:

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door AngelaBuser » ma 03 jun 2013, 15:27

Hier heb ik ook problemen mee, ben het ondertussen wel gewend want dat deed mijn navigatie vanaf het begin.
Als je toch een oplossing weet hoor ik het graag.

Heb een Iphone4S.

Ik heb ook nog een probleem maar ik denk eigenlijk dat het niet anders kan. Maar als ik aan de telefoon zit en ik rij bijvoorbeeld 100km per uur dan
hoef ik niet eens proberen te bellen want dan moet ik schreeuwen in dat ding. Ik hoef dus niet te bellen boven de 100km per uur. Best jammer want hiervoor had ik een oude nissan micra
met een radio met een microfoontje bij mijn stuur voor bluetooth bellen en dit ging echt veel beter als met de up, en dan had ik nog zon goedkope radio.
Is dit normaal of niet ??

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Bhuddymahn » ma 03 jun 2013, 16:12

Hoi Angela,

Vervelend dat je problemen hebt met de Maps & More. Ik vind het alleen een beetje jammer dat je jezelf niet eerst voorstelt, maar meteen 2 posts neerzet met daarin alleen maar klachten over de Up!. Het komt nu een beetje over alsof je je speciaal geregistreerd hebt voor deze 2 posts. Ik zou zeggen, probeer eerst een andere Maps & More van de dealer, dan weet je of het aan die van jou ligt of dat ze allemaal hetzelfde zijn.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

AngelaBuser
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 15:02
Locatie: Dussen
Contacteer:

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door AngelaBuser » ma 03 jun 2013, 19:38

ik heb me net voorgesteld. Wist niet dat dit zo'n probleem was aangezien ik me nog nooit heb hoeven voorstellen op een forum.
Geen punt om me eigen voor te stellen maar had geen idee dat dit dus moest.
De problemen met mijn auto zijn ook de reden van dit forum geweest omdat ik op zoek was naar oplossingen vandaar dat ik deze ook gelijk stelde.

Maar goed, ik zal het is vragen bij de dealer maar heb liever dat eerst mijn andere problemen van mijn auto eerst worden opgelost.
Die hebben voor mij meer prioriteit, dit heb ik als het ware al wel geaccepteerd en mijn autodealer zal me al zien aankomen.
Ik was meer benieuwd naar andere ervaringen hiermee.

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Patrick-Brand » ma 03 jun 2013, 20:35

AngelaBuser schreef:ik heb me net voorgesteld. Wist niet dat dit zo'n probleem was aangezien ik me nog nooit heb hoeven voorstellen op een forum.
Geen punt om me eigen voor te stellen maar had geen idee dat dit dus moest.
De problemen met mijn auto zijn ook de reden van dit forum geweest omdat ik op zoek was naar oplossingen vandaar dat ik deze ook gelijk stelde.

Maar goed, ik zal het is vragen bij de dealer maar heb liever dat eerst mijn andere problemen van mijn auto eerst worden opgelost.
Die hebben voor mij meer prioriteit, dit heb ik als het ware al wel geaccepteerd en mijn autodealer zal me al zien aankomen.
Ik was meer benieuwd naar andere ervaringen hiermee.
Het ligt hier op het forum een beetje gevoelig als nieuwe leden zich niet even voorstellen bla bla bla ;) . Komt door de ervaring dat er soms leden zijn die even snel een account aanmaken om maar zo snel mogelijk geholpen te worden met hun problemen, zonder verder te willen investeren in het forum. Maar van mijn kant krijg je een warm welkom!! :D Veel plezier op het forum.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door Bhuddymahn » ma 03 jun 2013, 21:51

Fijn dat je je hebt voorgesteld! In ieder geval meer zekerheid dat je niet alleen stampij loopt te maken :)

Misschien een idee om naar een andere dealer te gaan, je hebt europees recht op garantie bij alle VW dealers!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

chris
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 19:19

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door chris » do 27 jun 2013, 23:41

Ik had ook dat de muziek hapert met mijn iphone bluetooth op mijn navigon aangesloten...
Ik ben vorige week naar de dealer geweest en daar zeiden ze dat er niks mis was met de navigon en dat het aan mijn iphone moest liggen...
Ook had ik problemen dat mensen mij nauwelijks kunnen verstaan via de navigon als ik bel.
Maar mijn navigon gaf regelmatig ook geen toetsenbord.. dus compleet waardeloos. Ik heb nu een nieuwe gekregen en die hapert tot nu toe niet.
Ik ga morgen even lang testen of de rest nu ook naar behoren werkt.
De up vind ik geweldig autootje, de navigon tot nu toe een onding waar ik mijn geld terug voor wil hebben. Hopelijk bewijst mijn vervangende navigon het tegendeel.

AngelaBuser
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 15:02
Locatie: Dussen
Contacteer:

Re: Streaming muziek gaat haperend

Bericht door AngelaBuser » di 13 aug 2013, 07:43

Hallo!

Ik heb laatst mijn up mogen verwisselen voor een andere up wegens problemen. Kreeg ook gelijk een nieuw navigatiesysteem mee.
Merk bij deze dat de muziek nog wel eens hapert maar zeker niet zo veel als mijn vorige navigon. Die haperde iedere keer en deze nieuwe zo eens af en toe.
Ook deed mijn oude navigon er vaak zooo lang over om op te starten terwijl deze nieuwe ook veel sneller is! Erg blij mee dus :)

Plaats reactie