Modeljaar 2014 veranderingen vanaf weeknr 45
Modeljaar 2014 veranderingen vanaf weeknr 45
Vanaf week nr 45 zijn er veranderingen:
Dat is de week van 4 november
+ Optie Sport Pack "triangle" black
+ Optie DAB+
+ Optie Soundpaket "Fender Sound"
+ Dashpad in blue
Bron: http://www.motor-talk.de/forum/modellpf ... st38383479
Iemand die weet wat dat soundpakket voorstelt
Dat is de week van 4 november
+ Optie Sport Pack "triangle" black
+ Optie DAB+
+ Optie Soundpaket "Fender Sound"
+ Dashpad in blue
Bron: http://www.motor-talk.de/forum/modellpf ... st38383479
Iemand die weet wat dat soundpakket voorstelt
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: Modeljaar 2014 veranderingen vanaf weeknr 45
Pakket wat nu al op de Groove Up zit, dus subwoofer ipv reservewiel.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
DAB = Digital Audio Broadcasting oftewel gedigitaliseerde radio-uitzending. In Nederland nog niet heel populair vanwege een (nog?) beperkt zenderaanbod. DAB+ is een verbeterde versie van DAB.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Soundsystem "Fender® Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker. Gesamtleistung 300 Watt, 6 Lautsprecher, Subwoofer
Bovengenoemd pakket is op de Duitse Up leverbaar voor 375 euro. In geval van een Move Up moet je dan ook nog een RCD 215 aanvinken.
Bovengenoemd pakket is op de Duitse Up leverbaar voor 375 euro. In geval van een Move Up moet je dan ook nog een RCD 215 aanvinken.
Op pagina 3 kan je zien hoe het eruit ziethenri schreef:Soundsystem "Fender® Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker. Gesamtleistung 300 Watt, 6 Lautsprecher, Subwoofer
http://www.volkswagen.de/content/medial ... atalog.pdf
Vandaag ff gebeld met s point amsterdam of fender en dab+ ook op de citigo leverbaar was
Verkoper wat is dat. fender
Gaat mij dus ff terugbellen na enig speurwerk
Ik heb hem maar ff getipt dat hij zijn collega van vw maar eens moest bellen
Verkoper wat is dat. fender
Gaat mij dus ff terugbellen na enig speurwerk
Ik heb hem maar ff getipt dat hij zijn collega van vw maar eens moest bellen
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Zojuist op volkswagen.de gekeken. Leuk nieuw kleurtje voor de Up incl. bijpassende dashpad. t Is een uni-kleur dus ook nog eens te kiezen zonder meerprijs.enie-up schreef:
+ Dashpad in blue
Vond t kleurengamma van de up tot nu toe behoorlijk "gaap" saai maar met deze kleur en de hot orange (groove-up) gaat t wat mij betreft de goede kant op.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Dit vind ik een beetje opc blauw van Opel lijken
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
WOW! Wat een gave kleur! Echt te gek!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ben meestal niet zo`n voorstander van felle kleuren maar zo op het eerste gezicht ziet het er erg tof uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Toffe kleur ! Hadden we ook op onze Panda hiervoor. We hadden em absoluut gekozen als hij vorig jaar leverbaar was. Nu ook nog een frisse gele en wat andere gekke tinten en het kleurengamma gaat zowaar ergens op lijken. Het is toch te gek dat op een Up tot op heden hetzelfde duffe "kleuren"gamma geleverd wordt als een slaperige Golf of Passat.
Laatst gewijzigd door @@lgra op zo 03 nov 2013, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gras groen mag er wat mij betreft ook wel bij!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Staat hem goed, mooie uitvoering zo!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Zag net op internet foto`s van een blauw uitgevoerde up! Wel gewrapped, Als ik eerlijk ben vindt ik het lijken op het blauw wat ook op de polo wordt geleverd.
- Bijlagen
-
- cimg0033.jpg (205.34 KiB) 3506 keer bekeken
-
- cimg0031.jpg (218.62 KiB) 3506 keer bekeken
-
- cimg0030.jpg (200.88 KiB) 3506 keer bekeken
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Staat leuk, alleen die dikkere uitvoering die hierboven ergens stond ziet er toch heel wat mooier uit!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |