Dit artikel over een bij 100.000 km volledig uit elkaar gehaalde Up gezien? Duidelijk een vertaling en bewerking van het artikel uit Autobild eerder dit jaar.
Het gekke alleen is, dat het nu over een Groove Up uit 2013 gaat en niet over een Up uit 2011...
Heel apart. Misschien Autoweek in het vervolg met een grote korrel zout nemen?
100.000 km Up in Autoweek
Re: 100.000 km Up in Autoweek
Ik meende dat het een white up! Betrof. In het artikel stond inderdaad Groove Up! Foutje denk ik.
Ook werd er gesproken over het verkeerd gemonteerde rubber van de airco. Van dit probleem hadden ze nog nooit gehoord.
Nee nee dat zou ik ook zeggen.
Verder waren ze wel redelijk kritisch over de Up! Dat vond ik dan wel weer goed in dit artikel. De Up! Is zeker een auto met veel slordige fouten van VW.
Ook werd er gesproken over het verkeerd gemonteerde rubber van de airco. Van dit probleem hadden ze nog nooit gehoord.

Verder waren ze wel redelijk kritisch over de Up! Dat vond ik dan wel weer goed in dit artikel. De Up! Is zeker een auto met veel slordige fouten van VW.
Het oorspronkelijke Duitse verhaal betrof een Up uit het eerste jaar 2011 met idd nogal wat kinderziektes. Nu wordt in Autoweek de indruk gewekt, dat dat ook in 2013 nog het geval was. En dat is niet zo. Kwalijke zaak.
- Autheo
- Donateur member
Tja, en als je de commentaren op Autoweek leest worden ze meestal beticht van het voortrekken van VW in hun berichtgeving...Touchwood schreef:Het oorspronkelijke Duitse verhaal betrof een Up uit het eerste jaar 2011 met idd nogal wat kinderziektes. Nu wordt in Autoweek de indruk gewekt, dat dat ook in 2013 nog het geval was. En dat is niet zo. Kwalijke zaak.

Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l

Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l