... en na Luxemburg geen Up/Mii/Citigo meer gezien! Eigenlijk werd de spoeling al dun vanaf Maastricht... Okee, ik ben zelf ook niet met de Up. Want ja, geen trekhaak. En de huidige zeilboot is te zwaar voor het Up-dak.
Toch vreemd dat je zo weinig Up'jes ziet. Andere VAGlingen zijn er genoeg op de Franse wegen. Weet iemand een reden waarom ze zo schaars zijn? (Eerlijk is eerlijk: de Cactus-dichtheid per 1000 auto's lijkt in NL ook hoger dan op de Péages!)
M.
Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
Foto's!!!!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Re: Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
Laatste nieuws: maandagmiddag op een parkeerplaats in Bandol (tussen Marseille en Toulon) de eerste Up op Franse bodem gezien. Met een 75-nummerplaat. Dus omgeving Parijs. Kleur was wel de goeie: rood!
Verder veel exoten hier: Maserati, Ferrari etc. Of oude Franse barrels!
M.
Verder veel exoten hier: Maserati, Ferrari etc. Of oude Franse barrels!
Tja, als dit nou een zeilforum was... Genoeg pics van pubers in wetsuits en drysuits met zwemvesten die in belachelijk kleine bootjes intimiderend hoge golven afzeilen. Of van ouders die tussen boottrailers staan te kletsen, jeu-de-boulen etc. We hebben wel mooi een groot deel van heel schaarse parkeerruimte toegewezen gekregen! Soort van Holland camping aan de Rivièra...foto's!
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
- Locatie: Vlaams-Brabant
Re: Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
Er is maar één reden voor.. de fiscaliteit... bij jullie in Nederland worden vervuilende wagens (lees diesels) serieus bestraft ... in de rest van Europa heerst nog steeds koning DieselMauriceR. schreef:... en na Luxemburg geen Up/Mii/Citigo meer gezien! Eigenlijk werd de spoeling al dun vanaf Maastricht...
Toch vreemd dat je zo weinig Up'jes ziet. Andere VAGlingen zijn er genoeg op de Franse en Belgische wegen. Weet iemand een reden waarom ze zo schaars zijn?
M.
up! Black BMT 75pk 3d
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Re: Van de Veluwe naar de Côte d'Azur....
Ja dat van die diesel zou best wel eens zo kunnen zijn! Diesel tanken in Luxemburg is een feestje! Langs de snelweg 0,86 ct/ltr, van de snelweg af nog 7 cent goedkoper!!
Ook op de terugweg geen Uppies gezien. Wel veel Audi's - idd diesels. Pas in NL weer Ups (etc,etc) voorbij zien komen.
M.
Ook op de terugweg geen Uppies gezien. Wel veel Audi's - idd diesels. Pas in NL weer Ups (etc,etc) voorbij zien komen.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.