Nieuwe VW UP in Genève
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Nieuwe VW UP in Genève
Ik hoop dat er nog meer kleuren bijkomen! Die oranje kenden we nog niet.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
die kleur is nu ook al leverbaar.Die oranje kenden we nog niet.
Leuk
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Ja, deze oranje kleur vind je op de Groove up!.Guy schreef:die kleur is nu ook al leverbaar.Die oranje kenden we nog niet.
Hot Orange is al een tijdje niet meer nieuw leverbaar. Helaas
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Hot orange is nog wel degelijk leverbaar. Kijk maar op de configurator bij de high up. Meerprijs 442 euro.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
Mooie review van ruim 50 min.
https://www.youtube.com/watch?v=qknRG6Zlu2I" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=qknRG6Zlu2I" onclick="window.open(this.href);return false;
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Eindelijk eens een zeer uitgebreide review, top!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Uitgebreid als je de oude Up ook nog niet kent, anders heeft het niet heel veel nieuw toe te voegen. Verder wel een goede review.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Interessante review!!rjw schreef:Mooie review van ruim 50 min.
Vooral handig om de beschikbare buitenkleuren eens van nader te bekijkenen ook om een beter idee te hebben van de verschillende mogelijkheden binnenin... designs van de dashpads, kwaliteit van de stoffen en ook de mogelijke kleuren.
Wat betreft de prestaties was het wat minder duidelijk... eens lekker doortrekken of leuke hernemingen zaten er niet echt tussen, jammer
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Vagling liefhebber
Hallo,
Ik moet wel constateren dat de nieuwe Up! een meer volwassen auto is geworden.
Met de TSI-motor en de al eerder door mij beschreven fabrieksupdate naar 115 pk en 200Nm koppel, is de nieuwe Up! ook nog een snelle auto geworden met vooral een veel betere acceleratie. Iets wat de oude Up! met 95 Nm gewoon te kort kwam.
Verder lijkt mij de finish op een hoger peil waarbij er nu ook leukere opties zijn.
Edwin
Ik moet wel constateren dat de nieuwe Up! een meer volwassen auto is geworden.
Met de TSI-motor en de al eerder door mij beschreven fabrieksupdate naar 115 pk en 200Nm koppel, is de nieuwe Up! ook nog een snelle auto geworden met vooral een veel betere acceleratie. Iets wat de oude Up! met 95 Nm gewoon te kort kwam.
Verder lijkt mij de finish op een hoger peil waarbij er nu ook leukere opties zijn.
Edwin
Audi A8 D3 en andere auto's
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Zou dat metertje op de telefoon nog steeds van het koelwater zijn, of zou het een olietemperatuurmeter zijn?
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
http://www.youtube.com/watch?v=tREMOkI_Jqg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog een andere kijk op de nieuwe up, men geeft al meer gas maar nog steeds niet plankgas of een speciale acceleratietest helaas...
Nog een andere kijk op de nieuwe up, men geeft al meer gas maar nog steeds niet plankgas of een speciale acceleratietest helaas...
en nog een:
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Is er eigenlijk al wat bekend van een vernieuwde Mii of Citigo?
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Er is nog niets over bekend, de 'oude' mii is zelfs op de duitse site nog te configureren...
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Mii en Citigo zullen heel waarschijnlijk nog wat op zich laten wachten zoals bij de lancering van de Up
Ben ook wel benieuwd naar wat Seat en Skoda er zal van maken
Ben ook wel benieuwd naar wat Seat en Skoda er zal van maken
up! Black BMT 75pk 3d
- Autheo
- Donateur member
En hier de eerste rij-impressie in het nederlands:
http://www.autoweek.nl/video/5310/volks ... -impressie
Alle autojournalisten mochten dus in Italië even proeven hoe de tsi rijdt. Tot nog toe is iedereen erg te spreken over het hogere vermogen.
http://www.autoweek.nl/video/5310/volks ... -impressie
Alle autojournalisten mochten dus in Italië even proeven hoe de tsi rijdt. Tot nog toe is iedereen erg te spreken over het hogere vermogen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
het brommerige geluid valt me wel tegen.
Weinig wijzer geworden van de rij-impressie van Autoweek. Ik keek daar al maanden naar uit! Gelukkig zijn er wat uitgebreidere reviews, maar op het eerste gezicht missen wij eigenaren van de huidige generatie ups weinig muv de TSI moter. Het zal allemaal wel een beetje beter zijn, maar nu ik de eerste reviews zie binnenkomen ben ik des te tevredener met m'n eigen up! Ik plak er nog een aantal jaren aan vast