Het blijft grappig hoe smaken kunnen verschillen. Zelf vind ik het juist veel mooier met het zichtbare plaatwerk in de kleur van de auto, dat geeft juist zo'n mooi accent en staat mijns inziens vele malen mooier dan alleen maar saaie plastic bekleding.Riddick schreef: Om nog maar te zwijgen van het kale plaatwerk in het interieur bij de up!.
Naast de VW 3 cilinder motor, was het interieur een nog grotere reden om niet voor een up! (of de andere 2) te kiezen.
Ik had toch van VW verwacht dat ze het "Budget" interieur beduidend zouden aanpassen met de facelift, maar niets is minder waar.
Bij het dashboard van de Panda vind ik het leuk zoals ze het hele vierkante thema van de Panda zelf ook in het dashboard laten terugkomen, maar het wordt er wel wat onrustiger van. Dan prefereer ik toch het wat rustiger dashboard van de Vagling.
Tja, voor jou is de 3 cilinder een keuze om niet voor de Vagling te gaan, voor mij is de onzuinige en luidruchtige tweecilinder van Fiat een reden om daar met een grote boog om heen te gaan. Maar goed, ik ben dan ook niet actief op het Fiat forum....