Levertijd Up! met dark silver.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Tom Westendorp » za 07 apr 2012, 09:28

And the soap continues! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » do 12 apr 2012, 13:55

Petrolhead Tom schreef:And the soap continues! :D
Inderdaad!

Kreeg vandaag bericht van de dealer:

Hij had bericht gehad van VW en de wijziging die ik gedaan had (light Silver) kon niet meer gedaan worden :shock:
De Dark Silver bestelling blijft staan, nu komt het.. hij gaat gewoon in week 19 gemaakt worden definitief! :mrgreen:

Begin wel te twijfelen of het echt gaat gebeuren in week 19.. Maargoed we blijven wachten :lol:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » do 12 apr 2012, 14:01

Huh??? De wijziging heb je vorige week toch al doorgegeven en toen was het toch geen orobleembom te veranderen? Nu ineens kun je niet meer wijzigen? Vreemd verhaal, want je had toch nog geen definitief kom nummer?
Naja, op zich wel mooi dat je darksilver is blijven staan en dat het nu toch week 19 wordt, superrrr!!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door up! » do 12 apr 2012, 14:05

Jammer, weer een light silver minder :cry: :lol:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » do 12 apr 2012, 14:53

Ron UP schreef:Huh??? De wijziging heb je vorige week toch al doorgegeven en toen was het toch geen orobleembom te veranderen? Nu ineens kun je niet meer wijzigen? Vreemd verhaal, want je had toch nog geen definitief kom nummer?
Naja, op zich wel mooi dat je darksilver is blijven staan en dat het nu toch week 19 wordt, superrrr!!!!
Klopt, vorige week heb ik de kleur aan laten passen. Ik had wel al een komnummer ontvangen. Maar de bestelling was toen nog niet definitief, nu is hij opeens ingepland.. :? Snap er ook niks meer van! Ik ga gewoon wachten tot week 19 en en hoor ik het wel wanneer hij er is ;)
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » do 12 apr 2012, 15:38

ik zou die dark silver weigeren :lol:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » do 12 apr 2012, 16:23

net ff een mailtje gestuurd naar de dealer met de vraag of er iets veranderd was kwa levertijd dark silver aangezien er voor iemand wel in week 19
zijn auto gebouwd wordt , en ik begrijp dus dat jij geluk heb , en ik gewoon nog ff moet wachten ...
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » do 12 apr 2012, 16:59

eas schreef:net ff een mailtje gestuurd naar de dealer met de vraag of er iets veranderd was kwa levertijd dark silver aangezien er voor iemand wel in week 19
zijn auto gebouwd wordt , en ik begrijp dus dat jij geluk heb , en ik gewoon nog ff moet wachten ...
Hoop dat jou Up! ook eerder wordt geproduceerd dan week 29. Laat het ons weten als je bericht krijgt van de dealer :)
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ben » za 14 apr 2012, 19:49

Ron UP schreef:Huh??? De wijziging heb je vorige week toch al doorgegeven en toen was het toch geen orobleembom te veranderen? Nu ineens kun je niet meer wijzigen? Vreemd verhaal, want je had toch nog geen definitief kom nummer?
Naja, op zich wel mooi dat je darksilver is blijven staan en dat het nu toch week 19 wordt, superrrr!!!!

Beste Ron
Als de auto definitief staat, is de auto in de planning gezet voor productie
Dan kun je niets meer aan de auto wijzigen
De mijne wordt week 17 gebouwd en verwacht hem week 19 binnen

Gr. Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Tom Westendorp » zo 15 apr 2012, 11:38

Spannende tijden!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » di 17 apr 2012, 20:57

eas schreef:net ff een mailtje gestuurd naar de dealer met de vraag of er iets veranderd was kwa levertijd dark silver aangezien er voor iemand wel in week 19
zijn auto gebouwd wordt , en ik begrijp dus dat jij geluk heb , en ik gewoon nog ff moet wachten ...
Al iets vernomen van de dealer ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 17 apr 2012, 22:11

nou vorige week eigenlijk al dat het voor mij niet veranderde ... week 30 .... dus nu nog 15 weken :roll:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door TOP UP! » za 21 apr 2012, 22:33


Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » za 21 apr 2012, 22:37

Zeker prachtige kleur maar nu heb ik een zwarte :-) helaas pindakaas

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door TOP UP! » za 21 apr 2012, 22:59

Up&Go schreef:Zeker prachtige kleur maar nu heb ik een zwarte :-) helaas pindakaas
Ik ook, kon niet langer wachten helaas..... maar zwart is ook erg mooi ;)

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ben » zo 22 apr 2012, 07:54


Dark silver vind ik steeds mooier vinden
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » zo 22 apr 2012, 08:05

Nog een maand wachten :o
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » zo 22 apr 2012, 08:27

Oja crash, jij hebt toch de darksilver he, de mijne kan ik vrijdag halen, jij dus over een maand, valt achteraf wel mee dus!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » zo 22 apr 2012, 08:47

Ron UP schreef:Oja crash, jij hebt toch de darksilver he, de mijne kan ik vrijdag halen, jij dus over een maand, valt achteraf wel mee dus!!
Week 19 wordt hij gebouwd en 2 à 3 weken later krijg ik hem dan eindelijk :mrgreen:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » zo 22 apr 2012, 09:22

wordt gelukkig een exclusieve kleur dat dark silver :twisted:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Plaats reactie