Ohhh, wat erg. Ik zou er heel ziek van zijn,als dit mij zou gebeuren.
Ik hoop dat je het weer mooi gemaakt krijg.
Sterkte ermee.
Schade UP
Re: Schade UP
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
phoe, das kl*te man, maar gelukkig is de schade weer hersteld en gebeurt het niet nog eens
Nog niet herstelt vandaag gebracht dus bijna Donderdag weer strak als goed is naja me leenauto was iig ook een UP met een vage configuratie een Take-Up maar dan wel met klokkenhuis van een Move-highup (dus 3 meters) elek ramen en airco maar weer geen orginele radio .... naja het zal wel
The Only Way is UP!
onee zie het al take-up met comfort pakket en climatic los maar dan nog kloppen de stoelbekleding niet in configurator antraciet nisk anders er zitten toch echt zwarte stoelen in met witte dots
The Only Way is UP!
nog even rond karren in een vage demo RonaldNL en dan is alles weer okeRonaldNL schreef:onee zie het al take-up met comfort pakket en climatic los maar dan nog kloppen de stoelbekleding niet in configurator antraciet nisk anders er zitten toch echt zwarte stoelen in met witte dots
ik ben benieuwd naar het resultaat
Nou hopen dar ie er weer als nieuw uitziet!! Als je hem terug hebt.
Zinloos geweld...
Zo jammer weer...
Zinloos geweld...
Zo jammer weer...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Hoi, ik zie t nu pas wat ze met je mooie rode UP hebben gedaan! Hoop dat je de dader gevonden hebt inmiddels!!! Is het verder goed gekomen, mooi kunnen herstellen? Ze moeten met hun pootjes van je spullen afblijven!!!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!