stickers
- oubaasje
- Vagling liefhebber
Re: stickers
maar wel een uitroepteken "!" achter UP plaatsen
ad
ad
Ter vergelijk, het Up! embleem op de achterklep is ongeveer 4cm hoog en 10,5cm breed. Ik denk, maar dat is persoonlijk, dat als je de stickers kleiner dan het embleem gaat maken de tekst niet meer te lezen is.... Ik kreeg de tekst van de sticker vwupforum.nl - het forum voor de Up!, Mii en Citigo rijders - niet scherper, daardoor is ie nu helemaal niet meer te lezen maar hou het nu even voor gezien, morgen weer een dag.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
De onderste 2 zijn ook iets kleiner maar we moeten inderdaad goed kijken of we de tekst goed leesbaar kunnen krijgen, het ziet er wel erg mooi uit Jojo maar net als je zelf zegt niet kleiner dan het Up! logo.
De 2 kleinere stickers heb ik er expres bij gemaakt omdat iemand vond/dacht dat 5 x 12cm te groot zou zijn, vandaar nog even een vergelijk gemaaktstUp! schreef:De onderste 2 zijn ook iets kleiner maar we moeten inderdaad goed kijken of we de tekst goed leesbaar kunnen krijgen, het ziet er wel erg mooi uit Jojo maar net als je zelf zegt niet kleiner dan het Up! logo.
Misschien dan in de midden gaan zitten op de maat van het Up! embleem maar ja dan weer de vraag, hoe groot is het embleem van de Mii en de Citigo???
Hoe past ie daar bij?
Jojo ik denk dat het formaat van de bovenste van de 3 wel goed is. heb zelf geen logo op mijn bestelde up. dus kan je toch al niet uit gaan van de zelfde maatvoering van embleem up
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Oh ja, sorry, had even niet aan de mensen zonder logo gedacht.
Laatste poging......
Laatste poging......
- el coche SEAT
- Donateur member
Pirma maat, super actie.Jojo schreef:Oh ja, sorry, had even niet aan de mensen zonder logo gedacht.
Laatste poging......
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Dat moet hem worden
Mooier is als je de sticker laat snijden in de vorm van de auto, moet geen probleem zijn.....
Dit is heel leuk, mijn idee maak hem transparant en pak een duidelijke naam. Zoals het eerste plaatje van de 3
Did you have your UP today ? Level UP !
Klopt, het is ook de bedoeling om de sticker transparant te laten maken, dit was alleen even een voorbeeld. De tekst en de vorm van de auto krijgen een nog nader te bepalen kleur.......eas schreef:en dan geen zwarte sticker maar een doorzichtige
Jojo schreef:Klopt, het is ook de bedoeling om de sticker transparant te laten maken, dit was alleen even een voorbeeld. De tekst en de vorm van de auto krijgen een nog nader te bepalen kleur.......eas schreef:en dan geen zwarte sticker maar een doorzichtige
Dark silver dus
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
idd op een zwarte klep staat dark silver super
formaat is zo idd perfect.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
leuk! Is er al een prijs opgave bekend? Ik doe mee! Meteen iedereen een setje van 20 in de auto, auto`s van niet-leden beplakken
Up! op je bumper!
Goede actie !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Nee, nog geen prijsopgave gehad. Maar als iemand nog een andere goede bestickeraar weet, dan kan ik je de voorbeelden door mailen...... Kunnen we de goedkoopste uitkiezenJeroen Spits schreef:leuk! Is er al een prijs opgave bekend? Ik doe mee! Meteen iedereen een setje van 20 in de auto, auto`s van niet-leden beplakken
Je zou UP! kunnen in scannen vanaf de folder, dat is alles wat je nodig heb, het letter type is dan niet nodig......Jojo schreef:Ben ook nog bezig geweest met het ontwerp voor de sticker op het dash maar ik kan het goede lettertype niet vinden, de foto van het engelse forum het ik ook naar hun toe gemaild misschien weten welk lettertype het is.
Dat lijkt me geen goed planJeroen Spits schreef:leuk! Is er al een prijs opgave bekend? Ik doe mee! Meteen iedereen een setje van 20 in de auto, auto`s van niet-leden beplakken
Je kunt ook van die kaartjes laten maken voor een klein bedrag 100 kaartjes ofzo? die kun je onder de ruiten wissers leggen