Levertijd Up! met dark silver.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » zo 25 mar 2012, 21:30

fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » vr 30 mar 2012, 10:02

Net even contact gehad met de dealer, de productieweek is gewijzigd van week 19 naar week 20. Verder was bij de dealer niks bekend over een probleem met de Dark silver. Hij had hierover niks vernomen van de leverancier.

Dus nog 2 maanden volhouden en dan heb ik ook mijn Up! :mrgreen:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » vr 30 mar 2012, 10:19

Goed bericht voor je, ik hoop dat je dealer gelijk heeft!!

Maar ik wil je niet ontmoedigen, want toen ik mijn dealer eerst mailde kreeg ik ook week 19 te horen, toen gelijk gebeld en het verzoek gedaan om pon te bellen (had ik immers zelf ook al gedaan maar daar zitten een paar wichten vd klantenservice die niet in het systeem kunnen kijken omdat ik nog geen komnr had....)
Even later belde hij terug: pon gebeld en u heeft gelijk, word week 30 minimaal. Toen de kleuroverstap gemaakt.

Maar ik hoop dat ze het opgelost hebben voor je, je word 1 van weinige met die mooie kleur !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » vr 30 mar 2012, 10:22

hier nog een met geduld , en een mooie kleur :mrgreen:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » vr 30 mar 2012, 10:48

De dealer vertelde als hij op dit moment een nieuwe Up! met Dark silver zou bestellen dat de leverweek pas week 38 zou zijn :o

@ Ron UP: Ik hoop ook dat hij gelijk heeft, want week 30 duurt nog erg lang!
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
1-Up!
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 15:07

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door 1-Up! » ma 02 apr 2012, 15:50

Uit betrouwbare bron (ben werkzaam bij Pon) heb ik vernomen dat de Dark Silver Uppies pas vanaf september geleverd gaan worden.. Ik weet natuurlijk niet hoe het met de Up!s die al een poos eerder besteld zijn, maar het bestellen rond deze periode ziet er niet goed uit..

Ik had 'm zelf ook graag in Dark Silver willen hebben, maar 4 maanden duurt mij te lang hoor.. 'Dan maar een zwarte'.. ;)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » ma 02 apr 2012, 15:52

1-Up! schreef:Uit betrouwbare bron (ben werkzaam bij Pon) heb ik vernomen dat de Dark Silver Uppies pas vanaf september geleverd gaan worden.. Ik weet natuurlijk niet hoe het met de Up!s die al een poos eerder besteld zijn, maar het bestellen rond deze periode ziet er niet goed uit..

Ik had 'm zelf ook graag in Dark Silver willen hebben, maar 4 maanden duurt mij te lang hoor.. 'Dan maar een zwarte'.. ;)
Oeps !!!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door kaboens » ma 02 apr 2012, 15:55

Wat is nou de exacte reden van de late levering?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Tom Westendorp » ma 02 apr 2012, 16:01

Die dark silvers gaan straks nog bij opbod weg. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
1-Up!
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 15:07

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door 1-Up! » ma 02 apr 2012, 16:13

Voor zover bij mij bekend zijn de Dark Silver zeer slecht bouwbaar.. Het is een lastige kleur om mee te werken ofzo..
Ik zal morgen even informeren en hoop een beetje een duidelijk antwoord te krijgen.. Zal het uiteraard met jullie delen. ;)

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » ma 02 apr 2012, 16:42

zo wordt toch wat gespeculeerd over de kleur , en levertijd
maar niks concreets .... ook niet officeel van de importeur ...
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Bryan » ma 02 apr 2012, 17:14

Hi,

Zou wel erg sneu zijn als het waar is, voor erik en degene die nog meer voor die kleur hebben gekozen :cry:
Maargoed zoalng het nog speculaties zijn is er nog ruimte voor een beetje geluk ;)

Bryan

kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door kaboens » ma 02 apr 2012, 17:59

Kan me niet goed voorstellen waarom de kleur "lastig" zou moeten zijn. Of het moet bijvoorbeeld aan de leverancier liggen. Dat de lak niet aan de kwaliteitseisen voldoet bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
1-Up!
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 15:07

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door 1-Up! » di 03 apr 2012, 09:22

Een heel duidelijk antwoord is het niet, maar het blijkt dus wel puur de lak te zijn.. "Ze krijgen de lak nog niet goed/voldoende gespoten." was het antwoord op de vraag waarom de auto met deze kleur moeilijk bouwbaar is..

Ik ben bang dat het voorlopig inderdaad een beetje bij speculeren blijft..

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » di 03 apr 2012, 11:02

Heb contact gehad met PON, ook zij bevestigen dat mijn Up! eind mei geproduceerd gaat worden en half juni zal ik hem dan krijgen.

Ook bevestigde de telefoniste dat er een probleem is met de lak, wat precies kon ze niet zeggen maar VW is er druk mee bezig om het snel op te lossen.

Dus we blijven lekker wachten :mrgreen:

Btw, de dealer stuurde me het komnr. Als je deze krijgt kan de bestelling niet meer aangepast of gewijzigd worden toch ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » di 03 apr 2012, 11:16

De dames aan de klantenservice kunnen wel zeggen dat ze er mee bezig zijn, is een kwestie van klanten tevreden houden natuurlijk. Ze kunnen en mogen niet diep genoeg in het systeem kijken hoe t nou precies zit.

Als je nu een kom nr vd dealer hebt gekregen is de bestelling definitief, kan er niks meer gewijzigd worde. Nu kunnen de dames wel meer zien in hun systeem. Het komnr krijg je volgens mij 4 weken voor de productieweek, dus dan krijg je begin mei je dark up !!
Mooooooi man !!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 03 apr 2012, 12:24

Crash schreef:Heb contact gehad met PON, ook zij bevestigen dat mijn Up! eind mei geproduceerd gaat worden en half juni zal ik hem dan krijgen.

Ook bevestigde de telefoniste dat er een probleem is met de lak, wat precies kon ze niet zeggen maar VW is er druk mee bezig om het snel op te lossen.

Dus we blijven lekker wachten :mrgreen:

Btw, de dealer stuurde me het komnr. Als je deze krijgt kan de bestelling niet meer aangepast of gewijzigd worden toch ?
wanneer was de bestel datum ook alweer ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » di 03 apr 2012, 13:18

eas schreef:
Crash schreef:Heb contact gehad met PON, ook zij bevestigen dat mijn Up! eind mei geproduceerd gaat worden en half juni zal ik hem dan krijgen.

Ook bevestigde de telefoniste dat er een probleem is met de lak, wat precies kon ze niet zeggen maar VW is er druk mee bezig om het snel op te lossen.

Dus we blijven lekker wachten :mrgreen:

Btw, de dealer stuurde me het komnr. Als je deze krijgt kan de bestelling niet meer aangepast of gewijzigd worden toch ?
wanneer was de bestel datum ook alweer ?
14 januari.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 03 apr 2012, 13:25

hmmm ik 2 weken later ... heeft jouw dealer daar nog wat over verteld over die prognose van half juni ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Crash » di 03 apr 2012, 13:31

De dealer zei dat de Up! begin juni bij hun afgeleverd zou gaan worden. PON geeft half juni aan dus we houden het dan maar op ergens in juni :D
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Plaats reactie