Poll: Up trekt naar links/rechts
- willemc700
- Forum newbie
Poll: Up trekt naar links/rechts
Naar aanleiding van een ander draadje een poll om te kijken hoe vaak het nu voorkomt dat er iemand een up heeft die naar links of rechts trekt.
Re: Poll: Up trekt naar links/rechts
een vraag kan deze pol niet geintregeerd worden in de pol up trekt naar linkswillemc700 schreef:Naar aanleiding van een ander draadje een poll om te kijken hoe vaak het nu voorkomt dat er iemand een up heeft die naar links of rechts trekt.
en oo de pol mijn up trekt naar rechts zo houden we het probleem wat overzichtelijker
groet Hans
heb me up! nog niet maar ben blij om te zien dat een groot gedeelte van de up! rijders er geen last van hebben. ik heb alles over dit onderwerp gelezen en ik denk dat de boosdoener de elekrische stuurbekrachtiging is. Weet niet of er bij iemand deze al is vervangen of onderdelen er van?? Want aan de uitlijning zelf ligt het niet wat ik kan ophalen uit alles wat er over dit onderwerp is geschreven.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
misschien er goed om bij te zeggen dat ze het stuur moeten loslaten op een rechte weg zonder spoorvorming
Did you have your UP today ? Level UP !
Eergister en gister last van gehad, naar dealer gebracht
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350