Groepsinkoop Skoda stickers

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Nikooos
Vagling liefhebber

Groepsinkoop Skoda stickers

Bericht door Nikooos » do 07 feb 2013, 12:46

Via een topic op een topic kwam ik in contact met een leverancier die skoda stickers voor ons wil produceren en we komen nu uit op 3 setjes stickers en ik wil gaan inventariseren hoeveel interesse er is zodat we een groepsbestelling kunnen doen. Ik wil daarom in dit topic kijken of en hoeveel interesse er is voor de stickers. Laat het in dit topic dus even weten als je interesse hebt en zoja, voor welk setje je zou willen gaan.

De standaard stickers zijn alleen de tekst en de luxe stickers zijn met logo of met de streepjes.

Een setje standaard stickers kost los
zwart/wit: € 29,-
kleur: € 31,-
zilver/goud metallic: € 34,-

Een setje luxe stickers kost los
zwart/wit: € 37,-
kleur: € 39,-
zilver/goud metallic: € 42,-

Als we met meer dan 5 mensen zijn, dan gaat er al 5 euro voor een stickertype vanaf. En vanaf 10 bestellers is de korting 9 euro per stickertype. Dus wat dat betreft is het leuk om dit zo te doen met een groepje. Als er nog meer mensen bijkomen, dan wordt het natuurlijk nog lager.

Standaard
Afbeelding

luxe
Afbeelding
Afbeelding
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Sciroccofrank
Vagling liefhebber

Re: Groepsinkoop Skoda stickers

Bericht door Sciroccofrank » do 07 feb 2013, 13:04

Zo , mooie foto's en een top idee van die stickers, lijkt mij ook wel wat :mrgreen:

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » do 07 feb 2013, 13:13

Sciroccofrank schreef:Zo , mooie foto's en een top idee van die stickers, lijkt mij ook wel wat :mrgreen:
Mooie wagen ook op de foto's he? ;)
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » do 07 feb 2013, 13:20

Ik heb dan wel geen skoda. Maar misschien is het handig om de maten erbij te zetten ;)

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » do 07 feb 2013, 13:53

Die ga ik nog even navragen en zometeen erbij zetten!

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » do 07 feb 2013, 15:15

Ik heb liever UP! stickers erop :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

maikel
Forum newbie

Bericht door maikel » do 07 feb 2013, 21:25

Als ik jou was zou ik even een prijsopgave/offerte aanvragen bij http://www.stickerdump.nl het kan namelijk veel goedkoper ;)

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » do 07 feb 2013, 22:56

maikel schreef:Als ik jou was zou ik even een prijsopgave/offerte aanvragen bij http://www.stickerdump.nl het kan namelijk veel goedkoper ;)
Vergis je niet Maikel. Het zijn 4 stickers.
Maar ja ook ik dacht dit. En heb ook al voor prijsopgaaf een mail gestuurd richting stickerdump!

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » do 07 feb 2013, 23:11

Ik inmiddels ook en heb een setje besteld voor 9 euro inclusief verzenden. Toch even naar de kwaliteit kijken.

En het zijn 2 stickers natuurlijk.. Ik heb nu gekozen voor het logo met de tekst en dat zijn 2 stickers van 25 cm breed voor 9 euro.
Ik wacht het even af qua kwaliteit, want dan is dit natuurlijk veeeeel goedkoper.

Plaats reactie