Koelslangen, brandstof leidingen, injecktors ect,
Geplaatst: wo 20 feb 2013, 12:19
Ik heb een aantal grote problemen gehad met mijn up,
hij is van ocktober 2012.
Na 500 kilometer rammelde de voorkant als een oude auto ( is verholpen door dealer)
1000 km gelopen begon de auto uit zichzelf te sturen!? op de snelweg met ca 125 kmph, de vangrail heb ik nipt gemist!
daarna begon hij telkens dit te doen, ook deed de auto zoeken over de weg. het stuur sloeg ook regelmatig vast.
na een aantal keer naar de dealer is de auto 2 weken naar pon geweest, en probleem verholpen.
hij liep een keer op 2 cilinders, toen is hij hiervoor afgesleept en hebben ze de injecktor vervangen.
1 week later precies hetzelfde op de snelweg. toen ben ik weer afgesleept en toen bleek er iets met een stekkertje te zijn..
1 week later, lekte mijn aansluitingen van mijn injecktors, hier hebben ze een nieuwe rail voor gezet en alles weer hersteld,
2 weken later, knapt er een brandstofleiding,, dit is een hogedruk leiding waardoor er een grote straal benzine over de weg stroomde, daarna ben ik weer afgesleept. (explosiegevaar dus)
1 week later, reed ik net de snelweg op en toen klapte er een koelwaterslang.... weer afegesleept. (dit was levensgevaarlijk want, het was zeer druk langs de snelweg)
3 dagen later breekt het binnenwerk van mijn rechtermistlamp af?!
dit zijn de ergste dingen... andere kleine dingen die ik nog heb (zoals ramen die rammelen als ze een beetje open staan, versnellings bak rammelt hevig!)
de up heeft nu 7800 km gereden. en ik denk ongeveer 15 keer in de garage geweest te zijn
heeft iemant dit ook??
hij is van ocktober 2012.
Na 500 kilometer rammelde de voorkant als een oude auto ( is verholpen door dealer)
1000 km gelopen begon de auto uit zichzelf te sturen!? op de snelweg met ca 125 kmph, de vangrail heb ik nipt gemist!
daarna begon hij telkens dit te doen, ook deed de auto zoeken over de weg. het stuur sloeg ook regelmatig vast.
na een aantal keer naar de dealer is de auto 2 weken naar pon geweest, en probleem verholpen.
hij liep een keer op 2 cilinders, toen is hij hiervoor afgesleept en hebben ze de injecktor vervangen.
1 week later precies hetzelfde op de snelweg. toen ben ik weer afgesleept en toen bleek er iets met een stekkertje te zijn..
1 week later, lekte mijn aansluitingen van mijn injecktors, hier hebben ze een nieuwe rail voor gezet en alles weer hersteld,
2 weken later, knapt er een brandstofleiding,, dit is een hogedruk leiding waardoor er een grote straal benzine over de weg stroomde, daarna ben ik weer afgesleept. (explosiegevaar dus)
1 week later, reed ik net de snelweg op en toen klapte er een koelwaterslang.... weer afegesleept. (dit was levensgevaarlijk want, het was zeer druk langs de snelweg)
3 dagen later breekt het binnenwerk van mijn rechtermistlamp af?!
dit zijn de ergste dingen... andere kleine dingen die ik nog heb (zoals ramen die rammelen als ze een beetje open staan, versnellings bak rammelt hevig!)
de up heeft nu 7800 km gereden. en ik denk ongeveer 15 keer in de garage geweest te zijn
heeft iemant dit ook??