Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
rjw
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 11:36

Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bericht door rjw » vr 08 nov 2013, 11:38

Ik heb vandaag een brief van de RDW gekregen dat het bpm bedrag van de Up door de belastingdienst is gewijzigd en dat ik daarom deel 1A van het kentekenbewijs moet opsturen en dat ik daarna een nieuwe krijg opgestuurd.
Ik dacht dat je deel 1 altijd bij je moeten hebben, sterker nog mijn vriendin heeft 2 jaar geleden nog een boete van 40€ gekregen omdat ze deze niet kon vinden tijdens een controle (lag onder het reserve wiel).
Hebben meer Up rijders deze brief ontvangen?

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bericht door Bhuddymahn » vr 08 nov 2013, 12:05

Klinkt niet normaal, lees ook dit topic: http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/6512-b ... print.html

Eerst even bellen met echte rdw dus...
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bericht door JuP ! » vr 08 nov 2013, 16:31

Ik zou sowieso nooit het originele kentekenbewijs opsturen.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

rjw
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 11:36

Re: Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bericht door rjw » vr 08 nov 2013, 16:53

Ik heb vanmiddag maar ff contact opgenomen met de RDW en de brief klopt, om problemen te voorkomen kan ik een kopie van deel 1A maken en die in combinatie met de brief van de RDW eventueel bij een controle laten zien.
Toch blijf ik deze manier van handelen raar vinden en als tijdens het opsturen de post kwijt raakt heb ik een probleem van dan moet ik alles opnieuw aanvragen wat dus extra kosten met zich meebrengt.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Brief gedeelte nieuw kentekenbewijs

Bericht door Inge » za 09 nov 2013, 08:26

Opsturen aangetekend dan weet je waar het blijft en hoef jezelf niet voor eventuele kosten op te draaien als het binnen de RDW kwijt zou raken.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie