Navigatie buiten up! bruikbaar?
Navigatie buiten up! bruikbaar?
Ik ga binnenkort een tochtje door Italië maken, met een auto die geen (goed) navigatiesysteem heeft. Ik zou de navigatie van de up! (van het maps&more pakket) wel willen meenemen als (los) navigatiesysteem. Kan dat?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Navigatie buiten up! bruikbaar?
Tuurlijkup! schreef:Ik ga binnenkort een tochtje door Italië maken, met een auto die geen (goed) navigatiesysteem heeft. Ik zou de navigatie van de up! (van het maps&more pakket) wel willen meenemen als (los) navigatiesysteem. Kan dat?
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Zou mooi zijn, zit er dan ook gesproken begeleiding bij (via luidsprekers in het apparaat?)?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Absoluut, vergeet niet dat het gewoon een normaal model navigatie is van navigon met wat extra functies voor VWup! schreef:Zou mooi zijn, zit er dan ook gesproken begeleiding bij (via luidsprekers in het apparaat?)?
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Zit er dan ook een laadkabel bij?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Er zit een USB kabel bij. Is die ergens aan te sluiten in een up, eventueel via een adapter of zo? (lijkt me niet?)
Je kunt op je 12volt aansluiting een usb adaptertje zettenup! schreef:Er zit een USB kabel bij. Is die ergens aan te sluiten in een up, eventueel via een adapter of zo? (lijkt me niet?)
Dank, ik bedoelde natuurlijk "is die ergens aan te sluiten in mijn andere auto?" Maar dat kan dus, via de 12 volt aansluiting ![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)