Velgen gejat

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Velgen gejat

Bericht door Ron UP » do 07 aug 2014, 19:05

Het zal je maar gebeuren............ :twisted: :twisted:
http://www.autojunk.nl/2012/05/vw-up-is-een-beetje-down
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
MiiRens
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 16 feb 2014, 22:17
Locatie: Ja

Re: Velgen gejat

Bericht door MiiRens » do 07 aug 2014, 19:14

Om dit te voorkomen toch maar gekozen voor wielsloten (ondanks dat het gewoon de standaard velgen zijn).

Wat voor velgen zouden hier onder gezeten hebben? Lekker de schade die ze aanrichten op deze manier, dit nog even los van de velgen die ze hebben meegenomen en het gedoe dat je hier van hebt. Want even lekker naar huis rijden in de regen kan je zo wel even vergeten. :(
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Velgen gejat

Bericht door pkfreak » do 07 aug 2014, 21:57

MiiRens schreef:Om dit voorkomen toch maar gekozen voor wielsloten (ondanks dat het gewoon de standaard velgen zijn).

Wat voor velgen zouden hier onder gezeten hebben? Lekker de schade die ze aanrichten op deze manier, dit nog even los van de velgen die ze hebben meegenomen en het gedoe dat je hier van hebt. Want even lekker naar huis rijden in de regen kan je zo wel even vergeten. :(
Maar je hebt geen last van aquaplaning :lol:
Gr. Michel

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Velgen gejat

Bericht door Xanderv » vr 08 aug 2014, 04:43

Ze kunnen inbreken in een gloednieuwe BMW 7 serie. Ik denk dat ze dan ook wel een universeel slotbout opzetstuk hebben. Het is maar net hoe graag ze jou velgen willen hebben over het algemeen

Maar je hebt wel gelijk hoor, als er 2 auto's staan en 1 heeft wel slotbouten en de ander niet, dan zullen ze niet voor de jouwe gaan.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Upsilon
Vagling liefhebber
Berichten: 459
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 18:59
Locatie: Lelystad

Re: Velgen gejat

Bericht door Upsilon » vr 08 aug 2014, 09:14

MiiRens schreef:Om dit te voorkomen toch maar gekozen voor wielsloten (ondanks dat het gewoon de standaard velgen zijn).
(
Vals gevoel van veiligheid.
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Gebruikersavatar
MiiRens
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 16 feb 2014, 22:17
Locatie: Ja

Re: Velgen gejat

Bericht door MiiRens » za 09 aug 2014, 11:38

Upsilon schreef:
MiiRens schreef:Om dit te voorkomen toch maar gekozen voor wielsloten (ondanks dat het gewoon de standaard velgen zijn).
(
Vals gevoel van veiligheid.

Als ze echt de velgen willen hebben dan helpt daar niks tegen, desnoods nemen ze de auto mee. Maar bij mijn standaard Mii Sport velgen met wielsloten heb ik een goed gevoel en die is niet vals. En als jou auto ernaast staat zonder wielsloten heb ik helemaal een goed gevoel. :mrgreen:
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Re: Velgen gejat

Bericht door Nicoup! » za 09 aug 2014, 17:25

Zonde, velgen staan binnenkort weer te koop op allegro.pl (poolse marktplaats) :roll:

Gebruikersavatar
Upsilon
Vagling liefhebber
Berichten: 459
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 18:59
Locatie: Lelystad

Re: Velgen gejat

Bericht door Upsilon » zo 10 aug 2014, 15:04

MiiRens schreef:
Upsilon schreef:
MiiRens schreef:Om dit te voorkomen toch maar gekozen voor wielsloten (ondanks dat het gewoon de standaard velgen zijn).
(
Vals gevoel van veiligheid.

Als ze echt de velgen willen hebben dan helpt daar niks tegen, desnoods nemen ze de auto mee. Maar bij mijn standaard Mii Sport velgen met wielsloten heb ik een goed gevoel en die is niet vals. En als jou auto ernaast staat zonder wielsloten heb ik helemaal een goed gevoel. :mrgreen:
Heb je die sloten wel eens bekeken? Dat zijn van die universele adapters.

Maar goed, als dat je beter laat slapen 's nachts ;)
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Gebruikersavatar
MiiRens
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 16 feb 2014, 22:17
Locatie: Ja

Re: Velgen gejat

Bericht door MiiRens » ma 11 aug 2014, 21:01

Upsilon schreef:
MiiRens schreef:
Upsilon schreef: Vals gevoel van veiligheid.

Als ze echt de velgen willen hebben dan helpt daar niks tegen, desnoods nemen ze de auto mee. Maar bij mijn standaard Mii Sport velgen met wielsloten heb ik een goed gevoel en die is niet vals. En als jou auto ernaast staat zonder wielsloten heb ik helemaal een goed gevoel. :mrgreen:
Heb je die sloten wel eens bekeken? Dat zijn van die universele adapters.

Maar goed, als dat je beter laat slapen 's nachts ;)
Ik wel, zeker nu ik weet dat jij zelfs goed slaapt zonder wielsloten.
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Velgen gejat

Bericht door Psycho_Mantis » zo 17 aug 2014, 11:44

Je kan beter zorgen dat je verzekering het dekt als je velgen gestolen worden. En als je je er echt druk om maakt neem dan gewoon stalen velgen.

Plaats reactie