JoVe achterna...

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

JoVe achterna...

Bericht door Snoopy » zo 14 jun 2015, 16:13

Kort geleden zijn we bij JoVe geweest, hij had een velg te koop. Mijn velg had een roestig zitten onder de lak en de dealer zou een garantie aanvraag doen, maar er was een grote kans op afkeur van de aanvraag.

Dus de nieuwe velg van JoVe overgenomen. Toen we daar waren, lekker gekletst en meteen zijn nieuwe aanwinst bekeken. De Seat Ibiza Fr, mooie auto. Meteen op m'n verlanglijst gezet voor als het tijd zou zijn de UP! in te ruilen.

Inmiddels is de aanvraag voor m'n nieuwe velg toch door Pon goedgekeurd en is deze inmiddels vervangen door de dealer. Dus de velg van JoVe is weer op de markt voor jullie. Nog steeds nieuw in doos. Maar er komt nog meer...

De Seat Ibiza liet ons niet los, toch eens hier en daar bij de dealers gaan kijken, informeren en rijden. We kregen 2x een mooi aanbod voor de Up! tegen een hele mooie nieuwe Seat Ibiza FR. Moeilijke keuze, toch inruilen?

Aanbod was eerlijk, de Ibiza erg mooi, wat groter en super-de-luxe. En het gaat me best aan mijn hart, maar de knoop toch doorgehakt en aanstaande zaterdag ga ik een nieuwe Seat Ibiza FR Dynamic in Technic grijs ophalen en laat ik mijn geliefde SnoopUp! achter na 2 heerlijke jaren en 40.000 hele fijne km.

Dat betekent dat ik straks in de verkoop heb (komt straks in het juiste topic) een nieuwe (nog in doos)Triangle velg, een set 14" inch winterbanden (6.000 km mee gereden) en een sleutelcover wit met Up! Logo.

Ik zal de Up! altijd als mijn favoriete auto in m'n gedachten houden. Maar soms moet je keuzes maken en verder gaan. Ik zal het forum blijven volgen en als er meetings zijn waar mijn (aankomende) Seat bij mag zijn, zullen wij ook proberen daar aanwezig te zijn en dan zien we elkaar vast weer, want we hebben tot nu toe dat altijd met veel lol beleeft.

Groetjes Snoopy
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: JoVe achterna...

Bericht door pkfreak » zo 14 jun 2015, 16:46

De Ibiza is een mooie en complete auto voor een scherpe prijs.
Veel plezier ervan!!!
Gr. Michel

Gebruikersavatar
citikenny1702
Vagling liefhebber
Berichten: 178
Lid geworden op: za 06 sep 2014, 18:19
Locatie: Vlaardingen

Re: JoVe achterna...

Bericht door citikenny1702 » zo 14 jun 2015, 16:50

Veel plezier met de nieuwe Seat Ibiza :)
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: JoVe achterna...

Bericht door Altos » zo 14 jun 2015, 17:07

Veel plezier! Ik ga waarschijnlijk ook binnenkort weg van de vagling. Blijf wel bij Skoda maar ook een maatje groter dus ik weet wat je bedoeld.

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: JoVe achterna...

Bericht door Ruben » ma 15 jun 2015, 20:00

Jammer vond het toch wel gezellig afgelopen meeting bij de ring (maarja daar mag een auto geen verschil in maken :P) Hoop jullie binnenkort nog eens te spreken! :D
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: JoVe achterna...

Bericht door Snoopy » ma 15 jun 2015, 20:43

Ruben schreef:Jammer vond het toch wel gezellig afgelopen meeting bij de ring (maarja daar mag een auto geen verschil in maken :P) Hoop jullie binnenkort nog eens te spreken! :D
Ja het was absoluut super gezellig. En feit blijft dat als m'n Seatis ingereden, dat deze ook een keer de ring over moet gaan om de sticker te verdienen. Wellicht ga jij dan ook mee? En anders mag je weer op de hond passen als wij een rondje gaan maken....

Ik wijk wel iets af met de auto, maar dat doet niets af aan de gezelligheid met elkaar....
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: JoVe achterna...

Bericht door JoVe » vr 19 jun 2015, 14:15

20150424_150754.jpg
Oh oh wat heb ik gedaan door jullie mijn FR te laten zien. Hij is wel prachtig in de kleur Technic grijs. Heb onderlaatst nog bij een witte staan kijken in de showroom, was toch eigenlijk ook wel mooi. Er zit helaas alleen een plaksetje in en heb er dus een volwaardig 15 inch stalen reservewiel bij gekocht. Het mooiste komt nog. Volgens de verkoper bleek na het opzoeken van de gegevens welke maat reservewiel er onder moest dat er bij PON geregistreerd stond dat er dus een reservewiel in de kofferbak had moeten liggen wat dus niet het geval was.
Veel rijplezier met jullie FR, maar dat zal best lukken. Ik ben ook een tevreden mens en komend weekend de eerste grote trip naar Westendorf in Oostenrijk. ff lekker gassen op die autobahn. Verbruik was nu 541 km 1 op 13.7 met allemaal korte ritjes.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: JoVe achterna...

Bericht door Tom Westendorp » vr 19 jun 2015, 15:56

Blijft een mooi modelletje inderdaad. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: JoVe achterna...

Bericht door Snoopy » vr 19 jun 2015, 16:53

JoVe schreef:
20150424_150754.jpg
Oh oh wat heb ik gedaan door jullie mijn FR te laten zien. Hij is wel prachtig in de kleur Technic grijs. Heb onderlaatst nog bij een witte staan kijken in de showroom, was toch eigenlijk ook wel mooi. Er zit helaas alleen een plaksetje in en heb er dus een volwaardig 15 inch stalen reservewiel bij gekocht. Het mooiste komt nog. Volgens de verkoper bleek na het opzoeken van de gegevens welke maat reservewiel er onder moest dat er bij PON geregistreerd stond dat er dus een reservewiel in de kofferbak had moeten liggen wat dus niet het geval was.
Veel rijplezier met jullie FR, maar dat zal best lukken. Ik ben ook een tevreden mens en komend weekend de eerste grote trip naar Westendorf in Oostenrijk. ff lekker gassen op die autobahn. Verbruik was nu 541 km 1 op 13.7 met allemaal korte ritjes.
Haha, ja het heeft wel wat gedaan om de FR te zien.... Echt gave auto, hoewel ik m'n Up! ook echt wel ga missen. Morgen om 10 uur ophalen en m'n eerste rit maken, meteen door naar VAG techniek om de fabrieksupdate naar 105 pk te maken.... Dus heb meteen een mooi ritje, Hoofddorp-Nieuw Vennep-Den haag-Nuenen en dan weer Nieuw Vennep Hoofddorp. En misschien nog ff langs Amsterdam onderweg.

Bedankt voor de tip JoVe, het is allemaal begonnen met een velg en stoeprand bij jou..... :lol:

Misschien komen we nog eens langsrijden bij je, laat ik mij FR zien... En uiteraard komen er binnenkort nog foto's van als ik hem heb opgehaald... Ik kreeg berichten dat mensen nieuwsgierig waren....
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: JoVe achterna...

Bericht door Jos Bosch » za 20 jun 2015, 19:43

Kom je vanmiddag bij Vagtechniek aan en wie zit daar met hun nieuwe Seat Ibiza.

Zeer mooie Seat en zeker een hele mooie kleur.Was wel weer even gezellig ook al hebben ze geen UP meer :lol:

Veel plezier en veilige km met jullie mooie Seat.

Groetjes.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: JoVe achterna...

Bericht door Snoopy » za 20 jun 2015, 21:58

Jos Bosch schreef:Kom je vanmiddag bij Vagtechniek aan en wie zit daar met hun nieuwe Seat Ibiza.

Zeer mooie Seat en zeker een hele mooie kleur.Was wel weer even gezellig ook al hebben ze geen UP meer :lol:

Veel plezier en veilige km met jullie mooie Seat.

Groetjes.
Ja was zeker leuk en toevallig om jullie daar te treffen.., we blijven ook gezellig bij de club, want het is te gezellig. Ik had wat verzoeken voor foto's van de Ibiza, maar op dit moment heb ik er maar eentje. Dankzij de leuke, meedenkende verkoper, even samen met beide auto's op de foto.... Mooie foto's nog niet kunnen maken, omdat het weer niet echt mee wilde werken. Dus de echte mooie foto's van een goed gepoetste Ibiza volgen later nog....
Bijlagen
image.jpg
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: JoVe achterna...

Bericht door Snoopy » za 20 jun 2015, 22:03

Oja,... Waarom waren we met de net opgehaalde Ibiza bij VAGtechniek? Heb meteen de fabrieksupdate van 105 pk laten uitvoeren en waar anders kun je dat beter en vertrouwder doen dan bij onze vrienden van VAG techniek :D
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Plaats reactie