Welk alarm voor de Up?
-
- Vagling liefhebber
Welk alarm voor de Up?
Afgelopen week is mijn airbag uit mijn Uppie gestolen. Slot, stuur en airbag moeten vervangen worden. Helaas... Ik krijg korting op mijn verzekering als ik een klasse 3 alarm in laat bouwen. Wat ik graag wil:
1. Een alarm dat aan en uit gaan met het gebruik van mijn ORIGINELE Volkswagen sleutel. Ik wil geen extra transponders of andere poeha aan mijn sleutelbos.
2. Een klasse 3 alarm.
3. De auto moet zichtbaar voorzien zijn van een alarm.
Welk type/merk/soort kunnen jullie mij adviseren?
Mvg,
F.Moerland
1. Een alarm dat aan en uit gaan met het gebruik van mijn ORIGINELE Volkswagen sleutel. Ik wil geen extra transponders of andere poeha aan mijn sleutelbos.
2. Een klasse 3 alarm.
3. De auto moet zichtbaar voorzien zijn van een alarm.
Welk type/merk/soort kunnen jullie mij adviseren?
Mvg,
F.Moerland
Re: Welk alarm voor de Up?
Defa werkt met de originele sleutel, kan je eventueel ook uitbreiden naar klasse 4 of 5 indien gewenst
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik zou meer gaan voor de vraag: Welk inbouwstation adviseren jullie.
Ik ken er wel een aantal die dit kunnen.
Ik ken er wel een aantal die dit kunnen.
Merk is in dit geval niet zozeer belangrijk als je t mij vraagt. Zoek een inbouwen die dit kan. Plus op een nette manier. En ga vooral niet voor de goedkoopste. Zolang je met certificaat hebt dan mag je bijna aannemen dat het spul goed is.
Let wel. Defa'tje kost gewoon 1000 euro zo'n beetje als je incl certificaat wil
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Fleetacces is op t moment 659 Incl inbouw op locatie en certificaat.kgroot.nl schreef:Let wel. Defa'tje kost gewoon 1000 euro zo'n beetje als je incl certificaat wil
dat is wel zuur zeg.
Bolsward: diefstal zestal airbags
BOLSWARD - Na eerdere berichtgevingen over diefstallen van airbags uit auto's was het in de nacht van woensdag op donderdag raak in Bolsward.
In de wijk Altenberg zijn uit zes voertuigen, VW en Seat, op deskundige wijze airbags uit de auto's verwijderd.
http://www.lc.nl/friesland/bolsward-die ... 59743.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb dit stuurslot welke ik gebruik als de auto op een iets afgelegen P plaats staat. het bedekt mooi de airbagGuy schreef:dat is wel zuur zeg.
Bolsward: diefstal zestal airbags
BOLSWARD - Na eerdere berichtgevingen over diefstallen van airbags uit auto's was het in de nacht van woensdag op donderdag raak in Bolsward.
In de wijk Altenberg zijn uit zes voertuigen, VW en Seat, op deskundige wijze airbags uit de auto's verwijderd.
http://www.lc.nl/friesland/bolsward-die ... 59743.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bijlagen
-
- Stuurslot.jpg (5.16 KiB) 10795 keer bekeken
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Heel old skool, maar wel erg effectiefJoVe schreef:Ik heb dit stuurslot welke ik gebruik als de auto op een iets afgelegen P plaats staat. het bedekt mooi de airbag
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
-
- Vagling liefhebber
Een stuurslot vind ik simpelweg te veel rompslomp en gedoe. Effectief zal het zeker zijn, maar niet mijn keuze. Ik zoek een alarm waarbij het voor een potentiële inbreker zichtbaar is dat er een alarm is ingebouwd en dat met mijn originele autosleutel aan en uit te zetten is. That's all.
F.Moerland
F.Moerland
Al zet je 10 alarmen in een auto, er is niemand meer die reageert op die dingen. Ik kijk niet eens meer naar buiten als er zo'n ding af gaat.F.Moerland schreef:Een stuurslot vind ik simpelweg te veel rompslomp en gedoe. Effectief zal het zeker zijn, maar niet mijn keuze. Ik zoek een alarm waarbij het voor een potentiële inbreker zichtbaar is dat er een alarm is ingebouwd en dat met mijn originele autosleutel aan en uit te zetten is. That's all.
F.Moerland
En om je airbag te beschermen is dit een uitermate geschikt middel.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Zo'n "slot" helpt niet, het eerste de beste flutzaagje gaat door een stuurwiel als een warm mes door de boter.JoVe schreef: Ik heb dit stuurslot welke ik gebruik als de auto op een iets afgelegen P plaats staat. het bedekt mooi de airbag
Is voornamelijk schuim met een dunne metalen kern. Je schuift dan zo'n stuurslot van het stuur af.
Een "disklok" is waarschijnlijk beter.
beste beveiliging is de auto in een garage achter slot en grendel zetten.
en dan nog het liefst een garage aan huis met alarm.
waarom worden de zijruiten van een auto niet slagvast gemaakt (bv van kunststof).
dan ben je al en heel eind qa inbraak gevoeligheid.
of voorzie de auto van een stil alarm die een belletje naar jouw mobielte geeft zodat je snel kunt reageren.
en dat dan koppelen aan een app voor de buurtgenoten.
waarom worden de zijruiten van een auto niet slagvast gemaakt (bv van kunststof).
of voorzie de auto van een stil alarm die een belletje naar jouw mobielte geeft zodat je snel kunt reageren.
Garage is misschien nog wel duurder dan een nieuwe up
En dat soort alarmen 'bestaan'. Maar om nou een klasse 4 of 5 daarvoor te nemen in een Up? Met de bijbehorende abonnementskosten? Nee. Dat overweeg ik wel op een leuke audi of iets dergelijks.
En dat soort alarmen 'bestaan'. Maar om nou een klasse 4 of 5 daarvoor te nemen in een Up? Met de bijbehorende abonnementskosten? Nee. Dat overweeg ik wel op een leuke audi of iets dergelijks.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Als mijn auto te water raakt heb ik liever een zijruit die instantaan uiteenvalt bij een kleine tik. De voorruit is al gecoat en om die reden zit je in zo'n geval dan echt met de gebakken peren als je zijruit niet meer kapot kan.lupocor schreef:beste beveiliging is de auto in een garage achter slot en grendel zetten.