Ik heb dit weekend een Alpine radio laten inbouwen in mijn Up samen met andere speakers en een subwoofer.
Erg blij met mijn nieuwe sound maar helaas doet mijn boordcomputer het nu niet meer als gevolg van het verwijderen van de standaard radio.
De inbouwer dacht dat er wel een interface verkrijgbaar zou zijn om de functies weer werkend te krijgen maar vandaag berichtte hij dat deze niet bestaat. Is er iemand bekend met dit probleem en heeft wellicht de oplossing?
Ik hoor graag.
Groet Daniel
interface voor de Maps en More navigatie
-
- Forum newbie
Re: interface voor de Maps en More navigatie
Is er niet, maps and more werkt alleen volledig met de originele radio
Maar ik neem aan dat ie ook niet meer oplaadt?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat lijkt me wel, hoewel je de interface niet meer op de radio hebt gaat er gewoon nog steeds stroom naar de Maps and More en kun je ook nog steeds gewoon navigeren.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Hoe dan? Je haalt de stekker van de voet los van de originele radioPetrolhead Tom schreef:Dat lijkt me wel, hoewel je de interface niet meer op de radio hebt gaat er gewoon nog steeds stroom naar de Maps and More en kun je ook nog steeds gewoon navigeren.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Verrek je hebt gelijk! de Maps and more trekt natuurlijk zijn stroom via de radio.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Precies, alles of nietsPetrolhead Tom schreef:Verrek je hebt gelijk! de Maps and more trekt natuurlijk zijn stroom via de radio.

- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Beste Daniel is de situatie inmiddels opgelost? Ik ben wel benieuwd of er een oplossing is gekomen voor het niet meer functioneren van de interfaces.