Zuinig met instructie

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Noorwegen
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 18:48
Locatie: 1929 Auli, Noorwegen

Zuinig met instructie

Bericht door Noorwegen » do 31 mar 2016, 18:32

Natuurlijk is het mijn probleem dat ik een Up! koop in Noorwegen en ja, ik moet snel de taal leren lezen en spreken....maar toch, zou het toch wel leuk vinden om een Nederlandse handleiding bij de auto te hebben.
Heb een link gekregen naar een exemplaar dat je on-line kan bekijken maar niks gaat boven een echt boekje
in de hand. Dus mijn dochter langs bij Volkswagen in Nederland. Dat is lastig. Na 2 dagen zoeken en bellen: kunnen we wel voor u bestellen: wilt u een setje voor 140 euro of alleen het boekje (75 euro) ??

Natuurlijk blijf ik Nederlands dus wil ik graag net zo zuinig zijn met instructies als onze Up! is....kortom, heeft iemand een instruktieboekje voor een 2016-Up! beschikbaar voor een normale prijs ?
Zou ik blij mee zijn !

Groeten, Coen.
Bijlagen
image.jpeg
HET boekje
image.jpeg
de radio

MeerArosa
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: di 23 feb 2016, 05:32

Re: Zuinig met instructie

Bericht door MeerArosa » do 31 mar 2016, 20:38

Ik heb via een Seat dealer een compleet setje (incl. handleiding radio en mapje) gekocht voor 62 euro, wij hadden namelijk een frans boekje bij onze ingeburgerde Mii. Nou is VW weleens iets duurder dan Seat, maar deze dealer is wel heel stevig aan de prijs.

Noorwegen
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 18:48
Locatie: 1929 Auli, Noorwegen

Re: Zuinig met instructie

Bericht door Noorwegen » do 31 mar 2016, 21:07

Hij was wel zo vriendelijk om van de nummers een foto-tje mee te geven uit een Up! in de showroom. Weet ik in ieder geval wat ik zoek ! Er wordt natuurlijk maar 1 exemplaar per auto meegeleverd....dus bestellen is lijkt de enige optie. Maar eens kijken of de prijs echt fixed is bij VW. Helaas zien wij hier geen Seat's. Merk wordt niet geïmporteerd in Noorwegen net als bv de 2-deurs uitvoeringen. Dus exclusief als je hier in een Seat rijd !

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2836
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Zuinig met instructie

Bericht door Autheo » do 31 mar 2016, 22:00

Voor het instructieboekje van een Vagling maakt het niets uit of het voor een VW, een Skoda of een Seat is. Alleen de logo's zijn anders, alle instructies zijn precies hetzelfde. Dus als je € 140 voor een VW setje betalen moet, of € 62 voor die van Seat , zou ik zeker voor die laatste gaan.

-bassie-
Forum newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: za 26 dec 2015, 22:21

Re: Zuinig met instructie

Bericht door -bassie- » do 31 mar 2016, 22:02

misschien is het handig om een sloop als BM-parts.nl of BM-onderdelen.nl te contacteren, deze slopen nog wel upjes dus houden ze ook boekjes over.
dit zal ook vast een stuk goedkoper zijn.

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Zuinig met instructie

Bericht door HeHo » do 31 mar 2016, 22:05

Is dit misschien wat?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Zuinig met instructie

Bericht door HeHo » do 31 mar 2016, 22:06

-bassie- schreef:misschien is het handig om een sloop als BM-parts.nl of BM-onderdelen.nl te contacteren, deze slopen nog wel upjes dus houden ze ook boekjes over.
dit zal ook vast een stuk goedkoper zijn.
Volgens mij halen ze veel auto's uit het buitenland... Maar je kunt het altijd proberen idd.

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Zuinig met instructie

Bericht door jaappie » do 31 mar 2016, 23:03

Anders op ebay koekeloeren :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Zuinig met instructie

Bericht door Tom Westendorp » vr 01 apr 2016, 09:28

Bel Ac Parts even.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie