Muziek afluisteren via aux met bluetooth aan
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Muziek afluisteren via aux met bluetooth aan
Wanneer ik mijn telefoon aangesloten heb met de aux en ik vervolgens me bluetooth aanzet, speelt de muziek gelijk af via bluetooth ipv de aux. Ikzelf vind de bluetooth op de navigon met afspelen van de muziek echt waardeloos zeker wanneer je spotify gebruikt. Iemand een idee hoe ik de muziek kan luister via aux terwijl mijn mobiel gekoppelt zit met bluetooth? Zodat ik nog wel kan bellen via bluetooth.
Re: Muziek afluisteren via aux met bluetooth aan
Wat is er mis met de bluetooth via je navigon? Aux is van veel slechtere kwaliteit. Als je wordt gebeld moet je toch overschakelen naar de "navi" via "media" op je radio lijkt me
Je kunt bij je telefoon per apparaat instellen welke info je via BT deelt. Je kunt dan bijv. Media uitschakelen. Via Android: Instellingen -》bluetooth - achter maps&more staat een tandwieltje. Dan kun je media uitvinken.
iOS kan ook maar weet even de stappen niet.
iOS kan ook maar weet even de stappen niet.
Volkswagen Groove UP! Deep Black Metallic uit November 2013.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Bedankt voor je reactie. Heb inderdaad ios. Even gegoogled maar geen stappen kunnen vinden. Iemand een idee? Of ervaring.
Heb zelf geen iOS apparaat meer in bezit. Wat je nog wel kunt doen is eerst verbinding maken met de maps&more via BT. Als deze verbinding is opgezet je AUX jack stekkertje in de iphone stoppen. Wellicht overruled hij dan de BT connectie voor audio?
Volkswagen Groove UP! Deep Black Metallic uit November 2013.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Ik heb al veel geprobeerd met bluetooth. De verbinding krijg ik niet goed, blijft haperen of komt soms helemaal geen geluid uit. Al meerdere telefoons geprobeerd, maar allemaal het zelfde probleem. Ik denk zelf dat dit te maken heeft met de bluetooth versie, misschien wat ouder en mijn telefoons hebben allemaal nieuwe bluetooth. Ik heb al alle oplossing geprobeerd maar met de bluetooth kom ik er niet uit. Als je tips hebt zou dat mooi zijn want dan gebruik ik gewoon me bluetooth ipv van me aux (waar bij mij de kwaliteit perfect van is).arnout84 schreef:Wat is er mis met de bluetooth via je navigon? Aux is van veel slechtere kwaliteit. Als je wordt gebeld moet je toch overschakelen naar de "navi" via "media" op je radio lijkt me
Met een goede aux kabel kom je idd vaak wel een eind. Het lijkt mij alleen totaal niet praktisch maar goed ieder zijn mening.Nicolewhiteup! schreef:Ik heb al veel geprobeerd met bluetooth. De verbinding krijg ik niet goed, blijft haperen of komt soms helemaal geen geluid uit. Al meerdere telefoons geprobeerd, maar allemaal het zelfde probleem. Ik denk zelf dat dit te maken heeft met de bluetooth versie, misschien wat ouder en mijn telefoons hebben allemaal nieuwe bluetooth. Ik heb al alle oplossing geprobeerd maar met de bluetooth kom ik er niet uit. Als je tips hebt zou dat mooi zijn want dan gebruik ik gewoon me bluetooth ipv van me aux (waar bij mij de kwaliteit perfect van is).arnout84 schreef:Wat is er mis met de bluetooth via je navigon? Aux is van veel slechtere kwaliteit. Als je wordt gebeld moet je toch overschakelen naar de "navi" via "media" op je radio lijkt me
Ik had ooit tijdelijk een iPhone 4S op mijn M en M gehad en die deed het heel slecht toen. Met mijn huidige 6S doet ie het perfect. Als je zegt dat ie het doet met meerdere toestellen zou je hem eens moeten updaten of bellen naar Garmin voor een eventuele reparatie/vervanging (Ze geven onwijs goede service daar)
Of het toestel resetten naar fabrieksinstellingen via Garmin/Navigon fresh
Doe het gewoon simpel... bij het onderwerp media klik je in de onderste balk en kies je voor aux. Waarschijnlijk staat je toestel ingesteld op: via bluetooth afspelen. Dit kun je omzeilen door te switchen van bron in de onderste balk bij media. Zo doe ik het althans altijd.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Dit heb ik al vaker geprobeerd maar hij blijft dan afspelen via bluetooth. Inmiddels wel me bluetooth goed werkend gekregen door alle tips op het forum. Nu me probleem met aux en bluetooth nog. Tips blijven welkom.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Kan jij dan nog wel bellen via bluetooth? Bij mij gaat tie dan het geluid als ik bel afspelen via me aux aansluiting, oftewel dat is niet te horen.N!jntje schreef:Doe het gewoon simpel... bij het onderwerp media klik je in de onderste balk en kies je voor aux. Waarschijnlijk staat je toestel ingesteld op: via bluetooth afspelen. Dit kun je omzeilen door te switchen van bron in de onderste balk bij media. Zo doe ik het althans altijd.