Dankjewel iedereen!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
mvgard
Donateur member

Dankjewel iedereen!

Bericht door mvgard » do 07 jul 2016, 16:05

Hi Mede forumleden!

Ik wil graag via deze weg, ieder forumlid bedanken voor het feit dat we er met z'n alle zo'n mooi forum van blijven maken!
Een forum waar info/enthousiastme gedeeld mag worden, en samen bouwen aan een inmiddels gevestigde website voor "het halen van info" voor de up/mii/citigo.

Zelf ben ik nu steeds meer betrokken bij de site, en begin ik een beetje erg verliefd te worden op deze site. :lol:
Het maakt niet uit of je een up/mii/citigo hebt, ieder lid wordt hier gelijk behandeld. En dat siert jullie.
Ik mag dan ook met een grote glimlach praten over het forum als mensen vragen over de "vwupforum.com" sticker op mijn MacBook. :dance:

Ik ben inmiddels 1 jaar lid, maar dit lijkt al tijden langer. (waarschijnlijk omdat ik eerst ongeregistreerd heb rondgezworven :D)
Ben van plan om als mijn portemonnee het toelaat ook een Vagling te kopen.
De motivatie om door te sparen is er na 2 jaar nogsteeds onafgebroken.
Gelukkig blijven jullie jullie "vaglings" (of vaglingen?) showen, en daar geniet ik enorm van! :lol:
Dat houdt de motivatie er ook in.

Laten we met elkaar zo door gaan en meer mensen net zo gruwelijk enthousiast maken als ik ben!

Dankjulliewel!

Matthijs
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Dankjewel iedereen!

Bericht door Tom Westendorp » do 07 jul 2016, 18:07

Mooie woorden Matthijs! Mocht ik je kunnen helpen bij het ophalen van een Automaat uit DE laat het dan weten. Ik ken wat manieren en heb wat mogelijkheden. ;)
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

mvgard
Donateur member

Bericht door mvgard » do 07 jul 2016, 18:21

Petrolhead Tom schreef:Mooie woorden Matthijs! Mocht ik je kunnen helpen bij het ophalen van een Automaat uit DE laat het dan weten. Ik ken wat manieren en heb wat mogelijkheden. ;)
Daar hou ik je aan! Thanks Tom ;)
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » do 07 jul 2016, 22:03

Leuk dat je het hier op het forum zo naar je zin hebt, Matthijs. Ik weet dat je je al lang in de Vaglings interesseert, maar vroeg me af of je er al vaker in hebt gezeten? Als het je toevallig a.s. zaterdagmiddag (9 juli) uitkomt, zou je een flinke rit mee kunnen rijden om dat te ervaren. Ik ga dan nl. naar Vagtechniek in Nuenen (en weer terug natuurlijk). Als je tijd en zin hebt, kan ik via Veenendaal rijden. Kun je eens aan den lijve genieten van in dit geval een Mii.

damianw26
Donateur member
Contacteer:

Bericht door damianw26 » do 07 jul 2016, 22:53

Een mooi compliment naar het forum toe, succes bij het sparen en je eventuele zoektocht naar een vag-ling!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

mvgard
Donateur member

Bericht door mvgard » vr 08 jul 2016, 10:36

Autheo schreef:Leuk dat je het hier op het forum zo naar je zin hebt, Matthijs. Ik weet dat je je al lang in de Vaglings interesseert, maar vroeg me af of je er al vaker in hebt gezeten? Als het je toevallig a.s. zaterdagmiddag (9 juli) uitkomt, zou je een flinke rit mee kunnen rijden om dat te ervaren. Ik ga dan nl. naar Vagtechniek in Nuenen (en weer terug natuurlijk). Als je tijd en zin hebt, kan ik via Veenendaal rijden. Kun je eens aan den lijve genieten van in dit geval een Mii.
Dat lijkt me super leuk!
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » vr 08 jul 2016, 11:59

mvgard schreef:
Autheo schreef:Leuk dat je het hier op het forum zo naar je zin hebt, Matthijs. Ik weet dat je je al lang in de Vaglings interesseert, maar vroeg me af of je er al vaker in hebt gezeten? Als het je toevallig a.s. zaterdagmiddag (9 juli) uitkomt, zou je een flinke rit mee kunnen rijden om dat te ervaren. Ik ga dan nl. naar Vagtechniek in Nuenen (en weer terug natuurlijk). Als je tijd en zin hebt, kan ik via Veenendaal rijden. Kun je eens aan den lijve genieten van in dit geval een Mii.
Dat lijkt me super leuk!
OK, heb je een mailtje gestuurd.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » vr 08 jul 2016, 16:45

Maken jullie een foto verslag? :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

mvgard
Donateur member

Bericht door mvgard » za 09 jul 2016, 11:09

Petrolhead Tom schreef:Maken jullie een foto verslag? :D
Doen we!
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » za 09 jul 2016, 20:18

mvgard schreef:
Doen we!
Het was een leuke Mii-ting vandaag met Matthijs. Maar ja, dat kan ook niet anders als je allebei enthousiast bent over de Vagling.
Tom, in Nuenen zagen we nog de up! die jij naar de Noordkaap heb geraced. Het leek er niet op, dat die daar erg van geleden heeft ;)

mvgard
Donateur member

Bericht door mvgard » zo 10 jul 2016, 02:53

Autheo schreef:
mvgard schreef:
Doen we!
Het was een leuke Mii-ting vandaag met Matthijs. Maar ja, dat kan ook niet anders als je allebei enthousiast bent over de Vagling.
Tom, in Nuenen zagen we nog de up! die jij naar de Noordkaap heb geraced. Het leek er niet op, dat die daar erg van geleden heeft ;)
Proof!
20160710_034518.jpg
(van foto's croppen naar het juiste formaat heb ik geen idee, en zeker niet om 4 's nachts! :P, Dus hierbij knal ik voor nu een heerlijke 4k foto op jouw beeldscherm!)
Nogmaals bedankt Theo!
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 11 jul 2016, 08:36

Ik kan het me niet voorstellen. Blijft jammer dat die noordkaap sticker er af is gegaan. :D

Plaats reactie