UP! ONGELUK TOTALLOS !!!!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Autheo
Donateur member

Re: UP! ONGELUK TOTALLOS !!!!

Bericht door Autheo » di 12 jul 2016, 21:58

Beste moderators,

Het taalgebruik van baklava lijkt verdacht veel op dat van luchtbed1234. Ook hier is weer sprake van een 'nieuw' forumlid die hier nogal ongeloofwaardige berichten plaatst. Kunnen jullie zien of deze spammer soms van hetzelfde IP-adres afkomstig is? Het lijkt mij voor het forum beter om dat adres te bannen.

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » di 12 jul 2016, 22:04

Hij is wel blij voor iemand die betrokken is bij een ongeval met een zwaar gewonde...

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » di 12 jul 2016, 22:35

Beste baklava (of luchtbed1234)

Voor mij lijkt het er op dat je heel graag berichten op dit forum plaatst. Misschien vind je het leuk om op die manier wat in de belangstelling te staan. Het is alleen jammer dat jouw berichten niet zo erg geloofwaardig overkomen. Het lijkt er op dat je zomaar foto's van up-jes tegenkomt op het internet en die dan hier plaatst met een door jou verzonnen verhaal. Ik vind het jammer dat je op die manier ons forum een beetje vervuild met berichten die niet waar lijken te zijn.

Als jij heel graag aan een forum deelneemt, waar je zinnig bezig kunt zijn en allerlei verhaaltjes kunt plaatsen, adviseer ik je om eens op het volgende forum te kijken. Ik denk dat je daar meer plezier aan kunt beleven:

http://www.dutchgrammar.com/forum/viewforum.php?f=7

Succes ermee. Misschien kun je een poosje aan dat forum deelnemen. Als je daarna hier weer opnieuw een nieuwe inlog onder weer een andere naam maakt, val je misschien wat minder snel door de mand.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 13 jul 2016, 07:54

Zie reactie in dit topic. http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5388&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Gesloten