Van Smart naar Up!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Van Smart naar Up!

Bericht door sneeuw » do 05 jul 2012, 22:35

Hallo forumleden,

Allereerst: excuseer mij voor mijn lage auto kennis. :)

Ter introductie: Mijn eerste auto is een tweedehandse Smart Fortwo, zo'n 4 jaar gekocht. Enorm veel plezier mee! Helaas begint mijn auto op leeftijd te komen waardoor ik op `auto-jacht` ben gegaan.

Ik heb een proefrit gedaan in de volgende auto's:
- Volkswagen Fox
- Toyota IQ
- Toyota Aygo
- Peugeot 107
- Smart Fortwo MHD
maar vond ze allemaal niet zoveel. Of te weinig vermogen, of te weinig beenruimte (ik ben vrij lang). Op de Smart na dan :-)

Nu heb ik ook in de Volkswagen Up! gezeten, moet zeggen: Heerlijke auto! Veel luxer en meer ruimte dan de Peugeot 107/Toyota Aygo.

Ik had toch nog enkele vragen, waarbij ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven. Dit zijn:
1. Wat zijn de ervaringen met panoramisch dak? Kun je de hooghangende stoplichten er door zien?
2. Wanneer komt de automaat versie uit? Ik hoor zo veel verschillende berichten.
3. Zijn er al mensen die ervaring hebben met de automaat?
4. Wat gaat toch die automaat extra kosten?

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: Van Smart naar Up!

Bericht door jUPiter » za 07 jul 2012, 10:38

Hallo sneeuw

Welkom op dit forum, als je je even voorstelt kan iedereen je welkom heten en de meeste vragen wie je hier stelt zijn in andere topics besproken ;) verder alvast veel plezier met je Up
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Van Smart naar Up!

Bericht door Martin33 » za 07 jul 2012, 10:52

automaat wordt geleverd half september en kost als 44kw 10870 euro als move up en 12520 voor de high up.
Daarbij betaal je 11% bpm extra voor de accesoires. zie de site van vw
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Van Smart naar Up!

Bericht door sneeuw » za 07 jul 2012, 11:13

Martin33 schreef:automaat wordt geleverd half september en kost als 44kw 10870 euro als move up en 12520 voor de high up.
Daarbij betaal je 11% bpm extra voor de accesoires. zie de site van vw
Hoi Martin,

dank voor je reactie. Ik ben wel benieuwd waar je deze informatie kunt nalezen. Ik kan 't echt niet terug vinden op de VW website. Ook een dealer zei (1 week geleden) dat hij nog niets wist daarover :-/

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Van Smart naar Up!

Bericht door Martin33 » za 07 jul 2012, 11:20

haha grappig dat de dealer dat niet kan vertellen, dan mist die toch een stukje informatie en kennis van het bedrijf waar hij werkt.........

Maar ik heb het uit de nieuwe prijslijst vanaf 1 juli die je op de site kan downloaden.

http://imsbro.volkswagen.nl/~/media/IMS ... ashx?mc=up

en er zijn natuurlijk ook drukfouten e.d. verdwenen uit de brochure.....
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Van Smart naar Up!

Bericht door sneeuw » za 07 jul 2012, 11:23

Martin33 schreef:haha grappig dat de dealer dat niet kan vertellen, dan mist die toch een stukje informatie en kennis van het bedrijf waar hij werkt.........

Maar ik heb het uit de nieuwe prijslijst vanaf 1 juli die je op de site kan downloaden.

http://imsbro.volkswagen.nl/~/media/IMS ... ashx?mc=up

en er zijn natuurlijk ook drukfouten e.d. verdwenen uit de brochure.....
Top je bent de held van vandaag :-) ! Hier kan ik veel informatie uit halen

Plaats reactie