moet een ban definitief blijven?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

moet een ban definitief blijven?

Bericht door Ron UP » wo 11 jul 2012, 20:52

Zoals de meesten hier mss wel weten, heeft ronaldNL een hele poos geleden een ban gekregen omdat hij zich soms ietwat gedroeg volgens een aantal.
Nu ben ik van mening dat een ban niet blijvend moet wezen, en dat iemand gewoon weer terug zou moeten kunnen komen.
Hij gaf toch wel een aardige sfeer hier op t forum vond ik.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door eas » wo 11 jul 2012, 21:07

ietwat ..... totaal geen fatsoensnormen bedoel je , maar dat zal het leeftijds verschil wel zijn ....
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

alex9719
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:10

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door alex9719 » di 17 jul 2012, 19:19

Ik heb zijn bijdragen niet meegekregen, maar ik ben van mening dat in eerste instantie een ban tijdelijk zou moeten zijn (afkoelingsperiode), als hij daarna op dezelfde voet doorgaat, dan kun je gaan denken aan een permanente ban?

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door up! » di 17 jul 2012, 22:31

Ik heb zijn bijdragen wel meegekregen. Ik herinner me dat hij reageerde op iemand die blij was met zijn parkeersensoren. RonaldNL zei toen: hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.

Geen aardige sfeer wat mij betreft...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: moet een ban definitief blijven?

Bericht door Piedro » di 17 jul 2012, 22:47

Inderdaad. Lang niet het enige akkefietje overigens... En dit topic kan wat mij betreft wel verder in http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 4&start=25 , op één of andere manier zijn er twee van.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie