Hallo ,
Ik heb een setje in de kofferbak voor als je je band lek hebt , ik weet niet of zo’n bus wat je in de band kan doen over de datum kan gaan ? , ik zit ook te denken om anders een reservewiel te kopen
Reservewiel of thuis kom setje
Re: Reservewiel of thuis kom setje
Als ik me niet vergis staat er geen datum op die bussen en dus kunnen ze ook niet over de datum gaan Iemand bij de anwb kende ook geen gevallen waarin de bus het had laten afweten. De houdbaarheid zou dus wel eens goed kunnen zijn.
Als ik het goed begrepen heb kost je de bus een band maar de vraag is hoever die band van vervanging af is als het noodlot toeslaat. Persoonlijk heb ik tamelijk groot vertrouwen in de kwaliteit van de huidige banden. Lekken heb ik regelmatig last van gehad maar nooit klappen of leeglopen. Dus lijkt me de spuitbus wel af/voldoende. Wel rijd ik zelf 0 km "off-road". Als je veel "off-road" rijdt is het risico mogelijk groter.
Als ik het goed begrepen heb kost je de bus een band maar de vraag is hoever die band van vervanging af is als het noodlot toeslaat. Persoonlijk heb ik tamelijk groot vertrouwen in de kwaliteit van de huidige banden. Lekken heb ik regelmatig last van gehad maar nooit klappen of leeglopen. Dus lijkt me de spuitbus wel af/voldoende. Wel rijd ik zelf 0 km "off-road". Als je veel "off-road" rijdt is het risico mogelijk groter.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Er staat zeker wel een datum op die bandenreparatievloeistof, maar geen idee of het nog goed werkt als het over datum is. Ik had het ook in de Up! en heb nu een reservewiel en krikset aangeschaft.
Dat busje zou ik niet gebruiken. Na gebruik ervan kan je de band niet meer repareren namelijk. Kortom: Linea recta richting de kliko ermee
Je kunt het beste gewoon even een reservewiel aanschaffen.
Je kunt het beste gewoon even een reservewiel aanschaffen.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik op zoek ga naar een reservewiel