Lofzang

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Lofzang

Bericht door IjZeL » ma 03 sep 2012, 22:35

Ik rijd nu een 1,5 maand in mijn Mii en elke dag zit ik er weer met plezier in. Zelfs tanken wordt leuk, want ik leg al gauw de vergelijking met mijn Leon (1.8 20VT) en dat scheelt de helft. Het rijd als een speertje en het is nog steeds een opvallend autootje. Alles klopt voor mijn gevoel en heb nog geen spijt gehad.

Doel van dit topic, niet veel maar leuke dingen mogen ook gezegd worden.
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Lofzang

Bericht door sneeuw » di 04 sep 2012, 10:45

Ree laatst in Duitsland, en kwam ik aardig wat VW UPjes tegen. Heel wat meer dan hier in NL!

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Lofzang

Bericht door Witte Reus » do 06 sep 2012, 21:45

Deel de mening van TS. Heb mn Uppie nu 3 maanden en vind m eigen steeds leuker. Was serieus bang dat ik er spijt van zou krijgen (mn voornaam is Golf ;) ) maar gelukkig nog steeds niet.
Eenmaal gewend is ie best vlot, bijna alle luxe die je je kan wensen zit erin, t ziet er ook nog eens zeer goed uit, op de snelweg blijf je je verbazen over de rust in t interieur, heel goed geluid uit de speakers en dan t tanken :lol: :lol: :lol: Bijna 2x verder op een liter dan de 2.0FSI.

Minpuntje? Eigenlijk is t gewoon geen gezicht is als er een vent van bijna 2 meter uit zo'n trutmobieltje stapt :D Maar WTF, ik heb gewoon schik in dat ding. Lijkt wel of ik er blij mee ben :roll:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Lofzang

Bericht door up! » do 06 sep 2012, 21:51

Ik rijd nu een half jaar in de up! en hij bevalt geweldig! Over 3 weken gaat ie naar de dealer voor de eerste beurt, dan staan er 15.000km op de teller. Erg fijne auto op de snelweg, rustig en stabiel (ook op hoge snelheid = 160km/h). Ik ben er even blij mee als met m'n Porsche.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Up! Lover
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 10:57

Re: Lofzang

Bericht door Up! Lover » vr 07 sep 2012, 08:30

Ook ik heb niks dan goeds te vertellen over mijn Up!
Al heb ik dan de standaard uitvoering , hij bevalt super! Uit mijn speakers ook het beste geluid en de rust van de motor is geweldig.
Iedereen denkt dat het maar een klein autootje is en ze verbazen zich over de ruimte binnenin!
Voorheen in mijn Atos moest ik mijn zoon er nog weleens op wijzen dat hij wat meer naar rechts moest gaan zitten, omdat hij bijna bij mij op schoot zat, nu geen last meer van!
Upje rijdt als een trein en ook hogere snelheden zijn geen probleem. Moet nu weer uitkijken voor de snelheid, want ongemerkt zit je te hoog en vallen de boetes weer in de bus.

En het tanken......ja net als mijn voorgangers een lachertje natuurlijk!! Ik tank altijd als ie nog 3/4 vol is, maar dan heb ik wel 350 km gereden en betaal maar 27 euro......dat kan bruintje trekken!!
Want met een Wajong uitkering moet je toch echt op de centjes letten!!!

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: Lofzang

Bericht door IjZeL » vr 07 sep 2012, 23:22

Het is wat hierboven gezegd word inderdaad waar, als je naast de auto staat is het een klein autootje, maar tijdens het rijden voelt het aan als een grote auto en dat is toch wel mooi gedaan.
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

Plaats reactie