Hallo Iedereen,
Ik heb al vanaf maart 2012 een vw up! Waarbij de grootste nadeel punt vocht probleem was.
Afgelopen week heb ik een steenslag gekregen op mijn voorruit en is helaas de steenslag uitgescheurd,
waardoor ik een nieuwe ruit op heb laten zetten, ik gaf al aan bij carglass dat ik heel veel problemen had met vocht en hebben ze extra alles goed dicht gemaakt.
En JAA HOR alle vocht problemen weg ik hoef de airco niet meer aan te zetten om fatsoenlijk zicht te hebben.
Tip laat allemaal je voorruit goed nalopen dat er geen gaatje in de kit zit! Ze gaven aan ook al is het maar een heel kleine gaatje wat niet te zien is problemen kon veroorzaken.
Mvg,
Yasin
Oplossing voor vocht probleem!!!!!!!!!!!!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Oplossing voor vocht probleem!!!!!!!!!!!!
Thanks! Maar kan je er nu iets mee als je je ruit niet laat vervangen? Kan Carglass iets betekenen met de bestaande ruit?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- el coche SEAT
- Donateur member
Wat dacht van je dealer, spreek hem hierop aan en laat hem dit oplossen.High-up! schreef:Thanks! Maar kan je er nu iets mee als je je ruit niet laat vervangen? Kan Carglass iets betekenen met de bestaande ruit?
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
dit zou best eens een garantie verhaal kunnen worden. Zo jammer dat er elke keer weer wat boven komt drijven
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
nouja, elke keer...Antera schreef:dit zou best eens een garantie verhaal kunnen worden. Zo jammer dat er elke keer weer wat boven komt drijven
Is het eerste probleem wat ik heb eigenlijk.
Inderdaad, ik heb verder ook nergens last van, de up! bevalt fantastisch. En het vochtprobleem is ook weer niet zo erg dat er iets komt boven "drijven"Psycho_Mantis schreef:nouja, elke keer...Antera schreef:dit zou best eens een garantie verhaal kunnen worden. Zo jammer dat er elke keer weer wat boven komt drijven
Is het eerste probleem wat ik heb eigenlijk.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik durf niet te zeggen dat ze gelijk een oplossing kunnen vinden maar binnenkort moet ik naar de garage omdat ik al 30.000 km heb gereden voor een grote beurt. Ik ga het zeker bij hun ook aangeven dat ze alle ruiten goed moeten nalopen want het is gewoon niet leuk
Aloha,
dit is inderdaad een bruikbare tip en we zullen het zeker doorgeven bij de dealer!
dit is inderdaad een bruikbare tip en we zullen het zeker doorgeven bij de dealer!
Carpe Diem!