Chromen deurgreep ?

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Darryl
Forum newbie

Chromen deurgreep ?

Bericht door Darryl » ma 20 mei 2013, 14:17

Hallo allemaal,

In de brochure van de VW up staat het volgende: Deurgrepen in de kleur 'Chroom'. (zie afbeelding)

Echter kan ik geen afbeeldingen vinden van dit. Bij alle up's die ik zie zijn de deurgrepen mee gespoten in de carrosserie kleur.
Persoonlijk vind ik dit ook mooier, maar in die brochure staat toch echt dat het standaard is...

Kan iemand bevestigen of dit een drukfout is? Of moet je aangeven bij de dealer dat je het mee gespoten wilt in de carrosserie kleur?
Bijlagen
Deurgrepen in de kleur 'Chroom' .jpg
Brochure van januari 2013
Deurgrepen in de kleur 'Chroom' .jpg (168.13 KiB) 1656 keer bekeken

Bhuddymahn
Donateur member

Re: Chromen deurgreep ?

Bericht door Bhuddymahn » ma 20 mei 2013, 14:20

Staat onder 'interieur', die deurgrepen zijn inderdaad verchroomde ;) meer geborsteld aluminium trouwens, maar dat terzijde.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Darryl
Forum newbie

Bericht door Darryl » ma 20 mei 2013, 14:32

Ohja, je hebt gelijk! Vond het al een beetje raar. Sorry voor de domme vraag :oops:

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » ma 20 mei 2013, 19:57

Domme vragen zijn niet-gestelde vragen ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Plaats reactie