Start Stop Seat Mii
-
- Forum newbie
Start Stop Seat Mii
Problemen met Start Stop systeem van de Seat mii. Garage weet er geen raad mee. Wie herkent zich hierin? Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
Re: Start Stop Seat Mii
Wat heb je voor problemen dan?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is inderdaad handig om even een kleine omschrijving te geven wat voor probleem je ervaart, dan kunnen we er ons licht over laten schijnen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Start Stop Seat Mii
Kijk de link van mantis, daar staat veel info in.
Ik weet niet zeker maar als je accu spanning te laag word gaat je motor automatisch weer aan. Ik stond een keer voor een stoplicht en raakte niks aan, motor was uit en ging ineens weer aan. Lijkt me wel een logische instelling aangezien de verlichting en alles voluit aan blijft.
Ben nu wel benieuwd wat jou probleem is
Ik weet niet zeker maar als je accu spanning te laag word gaat je motor automatisch weer aan. Ik stond een keer voor een stoplicht en raakte niks aan, motor was uit en ging ineens weer aan. Lijkt me wel een logische instelling aangezien de verlichting en alles voluit aan blijft.
Ben nu wel benieuwd wat jou probleem is
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Bij mij slaat heel de motor niet eens uit, gelukkig wel als ik de sleutel eruit trek
Ja dat is wel vervelend want ik denk dat het best wel wat brandstof kan besparen als je 5 min voor een stoplicht staat te wachten per rit.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
5 minuten wachten bij een stoplicht zal niet vaak gebeuren.
Op mijn Mii werkt start/stop goed. Al na 1 of 2 minuten na vertrek, dus echt warm zal hij dan nog niet zijn.
Misschien als het buiten echt koud wordt, dat het wat langer duurt.
Wat ook grappig is, is dat hij het met leuk vindt asks je met je rempedaal speelt tijdens het wachten. Dan start hij de motor weer een verschijnt het "start/stop kan niet gebruikt worden" icoon op het dashboard. Soort van "aan mijn lijf geen polonaise"-modus.
Op mijn Mii werkt start/stop goed. Al na 1 of 2 minuten na vertrek, dus echt warm zal hij dan nog niet zijn.
Wat ook grappig is, is dat hij het met leuk vindt asks je met je rempedaal speelt tijdens het wachten. Dan start hij de motor weer een verschijnt het "start/stop kan niet gebruikt worden" icoon op het dashboard. Soort van "aan mijn lijf geen polonaise"-modus.
Dit laatste herken ik heel goed
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
En heel erg toevallig heb ik dat gisteren dus ook gehad! Haha. Denk dat hydroliek van de remmen veel verbruikt of iets dergelijks.oppermii schreef:5 minuten wachten bij een stoplicht zal niet vaak gebeuren.