Cross up front
Cross up front
Ik zit met de volgende vraag...
Past een cross up grill op de normale bumper van een up? Ik weet dat er in Duitsland een up rijdt (Jan Schlaak) met dit front, had hem al bericht echter nog geen reactie ontvangen en zou t toch graag willen weten.
Past een cross up grill op de normale bumper van een up? Ik weet dat er in Duitsland een up rijdt (Jan Schlaak) met dit front, had hem al bericht echter nog geen reactie ontvangen en zou t toch graag willen weten.
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
Re: Cross up front
Dit past niet, dan moet je ook een bumper van de Cross up! monteren.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Je bedoelt het zilvergrijze gedeelte met het zwarte gaasgedeelte eromheen?
Hier heb je een afbeelding van de achterzijde van een complete Cross Up bumper. Als de bevestigingspunten van het gaasgedeelte aan de buitenste rand corresponderen met die van een 'normale' Up bumper, dan moet het passen, lijkt mij.
Hier heb je een afbeelding van de achterzijde van een complete Cross Up bumper. Als de bevestigingspunten van het gaasgedeelte aan de buitenste rand corresponderen met die van een 'normale' Up bumper, dan moet het passen, lijkt mij.
Ik heb de grille en het middendeel liggen. Het past niet, de grille is zo'n 4 tot 5 cm breder. En een paar cm hoger
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
OKe balen weten we dat ook weer
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
Ik wilde het front inderdaad ook aanpassen en het leek hetzelfde te zijn. Misschien dat ik ooit nog eens een Cross up! bumper op de kop tik
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Dat wist ik dus niet. Ook weer wat geleerdDonkUp schreef:Ik heb de grille en het middendeel liggen. Het past niet, de grille is zo'n 4 tot 5 cm breder. En een paar cm hoger
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het staat wel heel cool!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
DonkUp schreef:Ik wilde het front inderdaad ook aanpassen en het leek hetzelfde te zijn. Misschien dat ik ooit nog eens een Cross up! bumper op de kop tik
Ik keek net op de site van bm parts in surhuisterveen die heeft een cross UP voor bumper liggen
VW High UP!60PK BMT
5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boardcomputer en parkeersensoren)
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spaakvelgjes en witte classics
VAG COM instellingen
5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boardcomputer en parkeersensoren)
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spaakvelgjes en witte classics
VAG COM instellingen