Geluid bij afspelen met SD kaart

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
PeterUp
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 07:55

Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door PeterUp » do 28 jun 2012, 09:14

Sinds gisteren heb ik een SD-kaartje in mijn Maps&More.
Als ik muziek vanaf mijn SD-kaart afspeel met een redelijk laag volume hoor ik alleen geluid uit vanaf de Maps&More en niet uit de boxen van mijn auto.
Als ik het volume harder draai gaat het geluid pas ook via de boxen van mijn auto. (Dit gaat pas vanaf ongeveer halverwege van het mogelijke volume.)
Met het afspelen van muziek via bluetooth van mijn telefoon of met de radio heb ik hier geen last van.

Is dit een herkenbaar probleem? (Voor zover ik dit op het forum heb kunnen lezen niet.)
Foutje van mijn Maps&More of misschien een instelling ergens van?

Ben benieuwd wat jullie er van denken. :)

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door dubbel-UP! » do 28 jun 2012, 14:46

eerst effe checken of de steun volledig in het dash geklikt zit. Ook al lijkt het zo, soms moet je het voetje nog net effe aandrukken. Wellicht is het dat?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

PeterUp
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 07:55

Re: Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door PeterUp » do 28 jun 2012, 15:17

dubbel-UP! schreef:eerst effe checken of de steun volledig in het dash geklikt zit. Ook al lijkt het zo, soms moet je het voetje nog net effe aandrukken. Wellicht is het dat?
Dat dacht ik eerst ook, maar dan zou het wel erg frappant zijn dat hij het wel gaat doen op het moment dat je het volume harder draait.
Dan zou je verwachten dat hij het helemaal niet doet, ook niet als je hem op standje 'oorverdovend' zet.
Of ben ik gek en zie ik iets over het hoofd? :)

PeterUp
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 07:55

Re: Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door PeterUp » vr 29 jun 2012, 14:49

Vandaag maar langs de dealer gegaan met mijn probleem. Daar konden ze ook het probleem niet achterhalen en na een uur rommelen hebben ze me een nieuwe meegegeven die het wel doet zoals hoort. :)

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door dubbel-UP! » vr 29 jun 2012, 17:03

Fijn, gelukkig ook weer opgelost!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Paulus
Vagling liefhebber
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 06 mei 2012, 10:42
Locatie: Utrecht

Re: Geluid bij afspelen met SD kaart

Bericht door Paulus » za 30 jun 2012, 09:44

Ik ben er ook bekend mee. Zijn echt de aansluitingen. Ik heb zelfs 2 dagen met alleen links geluid gereden. Na tig keer de boel goed vastklikken was het ineens weer goed, en ook nooit meer gehad. Geluid uit de PID terwijl hij op de houder geklikt zit weken hierna ook gehad. Onverklaarbaar. Even paar keer opnieuw vastklikken en nooit meer gehad. Zit m vooral in de voet op het dashboard denk ik.

Plaats reactie