Beste Sven, Jouw verhaal over de storing met jouw Iphone 11 pro komt mij erg bekend voor. Ik heb sinds deze week een Iphone 12 en merk dat als ik mijn eigen muziek wil beluister via Maps & More, er steeds haperingen zijn tijdens het afspelen.Sven schreef: ↑vr 11 okt 2019, 15:52Vandaag het volgende met mijn Maps&More, ik heb altijd een BT verbinding gehad met mijn IPhone 8+ geen problemen met haperend geluid oid. Nu heb ik mijn iPhone 11 Pro Max en nu constateer ik dat het geluid ineens hapert. Koppel ik de 8+ er weer aan dan gaat het geluid weer vlekkeloos! Ook heb ik het geprobeerd bij een JBL speaker en daar deden beide het gewoon goed!
De software op de Garmin is 7.16.9 en is up to date zegt hij. Waar zou dit probleem in zitten? De BT versie van de Garmin?
Stoor me hier heel erg aan!
Hiervoor had ik een Iphone 8 plus en heb hier nooit eerder hinder van ondervonden. Ik baal hier enorm van en zou dit dan ook graag willen verhelpen. Ben jijzelf misschien al tot een oplossing gekomen? Of zijn er misschien andere mensen die mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Mike.