ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bij d3

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bij d3

Bericht door MAZE » wo 15 aug 2012, 09:27

Eff een vraagje, ik weet niet of dit al eerder is behandeld. Maar welke iPods zijn er compatible met de maps and more en de fabrieksradio. Of maakt dit niet heel veel uit. Wil naast cds en microsd in navigatieunit genoeg muziek bij hebben.

Gebruikersavatar
Tom
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 17:50

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door Tom » wo 15 aug 2012, 12:40

Via bluetooth de iPhone en via aux allemaal behalve de shuffle (het model zonder knopjes).

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door MAZE » wo 15 aug 2012, 14:00

Tom

Ok ik heb dus een shuffle crap, gelukkig ken ik morgen en touch halen voor een leuk bedrag. Werkt Mn htc One x er wel op Android en zo op maps

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door IjZeL » wo 15 aug 2012, 21:05

Volgens mij werkt het via het bluetooth audio protocol, dus de meeste moderne smartphones moeten dit wel kunnen
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

pspanter
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 okt 2012, 20:00
Locatie: 020

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door pspanter » do 11 okt 2012, 18:41

Heb zojuist een mini jack male/male gekocht, maar als ik deze in de ipod of iphone stop en rechtreeks in de aux van de radio doe, dan ziet deze hem niet.
Mis ik misschien een instelling, of zou het gewoon moeten werken?
Move Up! bj 2012 Zwart, Maps + More

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door Marantz » vr 12 okt 2012, 06:24

Die zou inderdaad moeten werken, en dan loopt de bediening geheel via de iPod.
Ik zou doen wat ik gedaan heb, al de iPod muziek op een micro SD kaart, ik gebruik 32 GB en daar kan je voor maanden en maanden muziek op zetten.
Werkt trouwens prima via de Navigon, als je de Navigon maar op Stanby zet en niet uit.
Zet je hem uit dan begint de muziek van voren af aan en gaat ie niet verder waar je was.....

pspanter
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 okt 2012, 20:00
Locatie: 020

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door pspanter » vr 12 okt 2012, 07:48

Het werkt!
Je moet dus inderdaad de aux ingang activeren via het menu, en dan werkt het gelukkig.
Ben trouwens benieuwd hoe je de Navigon op standby zet en niet uit, want nu begint de muziek idd iedere keer opnieuw. Maak al gebruik van een SD kaart in de Navigon, maar mijn dochter heeft liever haar eigen muziek en dan is het handig als de ipod op de aux werkt. Vanavond nog even kijken of het ook werkt met haar Iphone, en dan zijn we helemaal klaar. Moet zeggen dat het geluid via de aux ingang vele maten beter is dan het bagger geluid van de radio zelf.
Move Up! bj 2012 Zwart, Maps + More

robert
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 19:49
Locatie: Rotterdam

Re: ipods welke werken er op de mapsmore en fabrieksradio bi

Bericht door robert » vr 12 okt 2012, 17:32

Inderdaad, wat een doffe ellende komt er uit de radio! Aux idd vele malen beter. Zijn er al forumleden die de radio hebben aangepast of upgegrade?

Groet

Robert


pspanter schreef:Het werkt!
Je moet dus inderdaad de aux ingang activeren via het menu, en dan werkt het gelukkig.
Ben trouwens benieuwd hoe je de Navigon op standby zet en niet uit, want nu begint de muziek idd iedere keer opnieuw. Maak al gebruik van een SD kaart in de Navigon, maar mijn dochter heeft liever haar eigen muziek en dan is het handig als de ipod op de aux werkt. Vanavond nog even kijken of het ook werkt met haar Iphone, en dan zijn we helemaal klaar. Moet zeggen dat het geluid via de aux ingang vele maten beter is dan het bagger geluid van de radio zelf.

Plaats reactie