Middenarmsteun

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Middenarmsteun

Bericht door oubaasje » ma 20 aug 2012, 16:13

contact gehad met Cargoods en kon de armsteun zonder problemen terugsturen.
Pakketje verstuurd en nu maar afwachten of ze ook terugbetalen.

PS
Een dag erna stond de aankoopsom al op m'n bankrekening. Een goede service!
Laatst gewijzigd door oubaasje op do 30 aug 2012, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Whats_UP!
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 09:39
Locatie: Rotterdam

Re: Middenarmsteun

Bericht door Whats_UP! » do 23 aug 2012, 16:41

Vandaag bij de Seat Dealer langs geweest om de armsteun die leverbaar is voor de Mii in te laten bouwen voor mijn UP! En voordat jullie beginnen ja hij past, en jij hij is origineel . (Vertel het niet verder maar, de UP! Mii en Citigo zijn carrosserie matig exact de zelfde auto's, wat in de UP! past, past ook in de Mii :o ;) )

Het betreft een zwarte stoffen armsteun, in hoogte verstelbaar en met een opbergvak. Om de armsteun te installeren vervalt de bekerhouder aan de zij/achterkant. Dit word, na wat ik heb gezien, met schroeven die in de bekerhouder worden gedraaid bevestigd.

Inbouwtijd en kleine 20 minuten en 258 euro lichter. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Foto's volgen nog als ik het vervelende LG softwareprogramma aan de praat krijg.
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door stUp! » do 23 aug 2012, 16:45

Is niet nodig voor de telefoon gewoon naar ''deze computer'' en dan kijken waar de telefoon staat, je kiest dan voor DCIM geloof ik en daar staan de foto's

Gebruikersavatar
Whats_UP!
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 09:39
Locatie: Rotterdam

Re: Middenarmsteun

Bericht door Whats_UP! » do 23 aug 2012, 17:03

stUp! schreef:Is niet nodig voor de telefoon gewoon naar ''deze computer'' en dan kijken waar de telefoon staat, je kiest dan voor DCIM geloof ik en daar staan de foto's
Was het maar zo makkelijk bij LG. Moest eerst Tethering instellingen veranderen usb tethering...zucht..ik verlang terug naar mijn HTC..
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door stUp! » do 23 aug 2012, 17:30

Ik heb ook LG de Optimus 3D

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 14:42

Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.
En afgesproken, dat we eerst gaan kijken of en hoe het staat...
Vandaag was hij op voorraad, en na even gecheckt te hebben, of de kleur en de maat overeen kwam, gelijk laten inbouwen.
Eindelijk, het rijdt heerlijk, en meer ontspannen.
De armsteun past perfect, en schuurt nergens tegen aan.
Onderaan de armsteun zit een draaiknop, om de steun in hoogte te kunnen stellen.
De prijs is idd 259 euro inclusief inbouwen en BTW, dat is behoorlijk, maar vond dit beter dan imitatie, wat misschien niet echt goed past.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bas
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: do 02 aug 2012, 12:12

Re: Middenarmsteun

Bericht door bas » do 30 aug 2012, 14:49

Vandaag armsteun gekocht in Duitsland voor de Mii past ook in up voor 154 ex. montage maar is slechts een kwestie van een paar schroeven.

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 16:11

bas schreef:Vandaag armsteun gekocht in Duitsland voor de Mii past ook in up voor 154 ex. montage maar is slechts een kwestie van een paar schroeven.
Tuurlijk is de prijs lekker, maar het zijn niet alleen een paar schroeven, maar ook nog wat gaatjes boren.
Klein stukje bekleding insnijden, rond een half uurtje a 40 minuten werk.
En als hij goed is gemonteerd, met ijzeren plaat , dan kan hij 60 kilo aan.
I.v.m garantie, en ben zelf niet echt handig......had ik het er wel voor over.
;)

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Middenarmsteun

Bericht door GunSpeed » do 30 aug 2012, 17:54

Haha, ik vroeg me al af war die draaiknop aan de onderkant was... hoeveel cm ongeveer kan je de armsteun dan in de hoogte verstellen?

Grtz
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 17:58

GunSpeed schreef:Haha, ik vroeg me al af war die draaiknop aan de onderkant was... hoeveel cm ongeveer kan je de armsteun dan in de hoogte verstellen?

Grtz
Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
En uiteraard vertikaal omhoog , tussen de stoelen , als je hem niet gebruikt, zoals op de foto te zien is.

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Middenarmsteun

Bericht door GunSpeed » do 30 aug 2012, 18:05

ruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabel :D

1.in de hoogte verstelbaar
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking

Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij :mrgreen:
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 18:11

GunSpeed schreef:
ruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabel :D

1.in de hoogte verstelbaar
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking

Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij :mrgreen:
Precies de redenen waarom ik idd voor deze armsteun heb gekozen ;)

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Middenarmsteun

Bericht door Martin33 » do 30 aug 2012, 18:12

GunSpeed schreef:
ruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabel :D

1.in de hoogte verstelbaar
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking

Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij :mrgreen:
maar als deze alleen maar in stof leverbaar is en alleen grijs vloekt het een beetje bij een lederen interieur ;)
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 18:20

Martin33 schreef:
GunSpeed schreef:
ruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabel :D

1.in de hoogte verstelbaar
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking

Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij :mrgreen:
maar als deze alleen maar in stof leverbaar is en alleen grijs vloekt het een beetje bij een lederen interieur ;)
Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Middenarmsteun

Bericht door GunSpeed » do 30 aug 2012, 18:43

ruud schreef:Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)
Past precies bij jouw interieur!

Mijn dealer zei dat, afgaande op andere VW-modellen, de kans groot is dat VW de armsteun alleen in leder of kunstleder zou gaan leveren en maar in één kleur... Weet echt niet wat daar van aan is... :?:
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » do 30 aug 2012, 18:56

GunSpeed schreef:
ruud schreef:Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)
Past precies bij jouw interieur!

Mijn dealer zei dat, afgaande op andere VW-modellen, de kans groot is dat VW de armsteun alleen in leder of kunstleder zou gaan leveren en maar in één kleur... Weet echt niet wat daar van aan is... :?:
Ik heb ook geen idee, vroeger leverden ze de Kamei-armsteun, voor de Polo, dat was ook een heel mooi model, maar idd ook alleen in antraciet.
Heb de afgelopen weken vaak contact gehad, met Pon, maar ze weten het zelf niet...kleur/leverdatum/prijs...allemaal heel vaag.
was het wachten zat, vandaar de keuze voor dit type.

Gebruikersavatar
heavy maxi
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 19:01

Re: Middenarmsteun

Bericht door heavy maxi » do 30 aug 2012, 21:01

als ik die foto's van jou zie ruud ga ik mooi voor een orgineel armsteuntje !
mijn andere hobby chek it out ! R.R. Custom facebook

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Middenarmsteun

Bericht door Up&Go » do 30 aug 2012, 23:32

ruud schreef:Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.
En afgesproken, dat we eerst gaan kijken of en hoe het staat...
Vandaag was hij op voorraad, en na even gecheckt te hebben, of de kleur en de maat overeen kwam, gelijk laten inbouwen.
Eindelijk, het rijdt heerlijk, en meer ontspannen.
De armsteun past perfect, en schuurt nergens tegen aan.
Onderaan de armsteun zit een draaiknop, om de steun in hoogte te kunnen stellen.
De prijs is idd 259 euro inclusief inbouwen en BTW, dat is behoorlijk, maar vond dit beter dan imitatie, wat misschien niet echt goed past.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi ding!

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » vr 31 aug 2012, 09:47

heavy maxi schreef:als ik die foto's van jou zie ruud ga ik mooi voor een orgineel armsteuntje !
Krijg je zeker geen spijt van..... ;)
Wat heb ik dit een paar maanden gemist zeg.
Laatst gewijzigd door ruud op vr 31 aug 2012, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ruud
Vagling liefhebber
Berichten: 817
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:29

Re: Middenarmsteun

Bericht door ruud » vr 31 aug 2012, 09:48

Up&Go schreef:
ruud schreef:Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.
En afgesproken, dat we eerst gaan kijken of en hoe het staat...
Vandaag was hij op voorraad, en na even gecheckt te hebben, of de kleur en de maat overeen kwam, gelijk laten inbouwen.
Eindelijk, het rijdt heerlijk, en meer ontspannen.
De armsteun past perfect, en schuurt nergens tegen aan.
Onderaan de armsteun zit een draaiknop, om de steun in hoogte te kunnen stellen.
De prijs is idd 259 euro inclusief inbouwen en BTW, dat is behoorlijk, maar vond dit beter dan imitatie, wat misschien niet echt goed past.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi ding!
En stevig...als men het geld er voor over heeft zeker doen.

Plaats reactie