Boordcomputer Mii Style Sport

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
MiiSport
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 17:35

Boordcomputer Mii Style Sport

Bericht door MiiSport » do 06 sep 2012, 20:58

Hallo allemaal,

In het voorstel topic al even een kleine introductie gegeven, wij hebben een Mii Automaat besteld.

De bestelling is gedaan zonder het pakket met parkeersensoren, cruise control en uitgebreide boordcomputer.
Mijn vraag: Wat kun je nu aflezen tussen de klokken? Is er een soort mini boordcomputer geintegreerd of alleen de kilometerstand en de tijd?

Alvast dank voor jullie antwoord!
Seat Mii 5-deurs 1.0 44kW Automaat Sport Style **Candy White**

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: Boordcomputer Mii Style Sport

Bericht door IjZeL » do 06 sep 2012, 21:37

Even uit mijn hoofd: Actueel verbruik op dat moment, gemiddeld verbruik (huidige rit), afgelegde kilometers (huidige rit), resterende km in de tank, gemiddelde snelheid, km/uur digitaal, natuurijk de tijd en de schakelindicator. Ik weet niet wat hiervan extra is t.o.v. De standaard computer
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Boordcomputer Mii Style Sport

Bericht door THID » wo 19 sep 2012, 08:11

IjZeL schreef:Even uit mijn hoofd: Actueel verbruik op dat moment, gemiddeld verbruik (huidige rit), afgelegde kilometers (huidige rit), resterende km in de tank, gemiddelde snelheid, km/uur digitaal, natuurijk de tijd en de schakelindicator. Ik weet niet wat hiervan extra is t.o.v. De standaard computer
+ gemiddeld verbruik (langdurig) en afgelegde kilometers (langdurig)
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Plaats reactie