IS GEEN ORIGINELE, ZIE HIERBOVEN & HIERONDER!!!Bart007 schreef:VW heeft inmiddels ook een originele armsteun voor de Up!, die in tegenstelling tot die van de Seat, met (kunst) leer is bekleed.
Helaas kwam hij net uit nadat ik die voor de Seat had gekocht, want ik heb een lederen interieur.
Wanneer middenarmsteun?
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Wanneer middenarmsteun?
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
Het lijkt op de foto of de armsteun van de Seat wat langer is als de ledere variant, is dat zo?
En kun je de armsteun ook nog verschuiven bijv. naar voren?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Geen merk bekend!henri schreef:Armsteun van het merk Kamei?
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
VAG armsteun is iets langer, en "uitschuifbaar".Pop Up! schreef:Het lijkt op de foto of de armsteun van de Seat wat langer is als de ledere variant, is dat zo?
Laatst gewijzigd door Nemad op wo 23 jan 2013, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
De versie die de meeste dealers hebben dus de steun van € 122,00 is GEEN originele van Vw simpelweg omdat Vw GEEN originele heeft geproduceerd en Pon heeft dus een imitatieversie opgenomen in het programma om klanten toch een armsteun te kunnen bieden.
Wat een hoop verhalen en twijfels over een armsteun zijn er gaande , je kunt toch naar je dealer toe gaan en vragen om de Pon versie ,bekijk deze en als je het niets vind laat je hem toch een Seat model bestellen ? Deze is wel iets steviger maar ook duurder ! , ik heb zelf het Pon model in een paar demo's van ons gemonteerd en er is helemaal niets mis mee.
Als de wens aanwezig is vanuit het forum kan ik de Seat steun ook toevoegen aan onze shop en dus dan ook gelijk online te bestellen !
Wat een hoop verhalen en twijfels over een armsteun zijn er gaande , je kunt toch naar je dealer toe gaan en vragen om de Pon versie ,bekijk deze en als je het niets vind laat je hem toch een Seat model bestellen ? Deze is wel iets steviger maar ook duurder ! , ik heb zelf het Pon model in een paar demo's van ons gemonteerd en er is helemaal niets mis mee.
Als de wens aanwezig is vanuit het forum kan ik de Seat steun ook toevoegen aan onze shop en dus dan ook gelijk online te bestellen !
Hier nog een steun, wellicht al bekend.
slechts 80 öri, er staat er ook nog een van 89 öri up!
http://www.winparts.nl/155/interieur/co ... -vw-up-12-
slechts 80 öri, er staat er ook nog een van 89 öri up!
http://www.winparts.nl/155/interieur/co ... -vw-up-12-
Vandaag de Seat steun in de up gebouwd, ziet er super uit en is zeer stabiel.
Handig is dat je met een knop aan de onderzijde ook de hoogte kunt instellen.
Deze steun is een echte aanrader!!
Handig is dat je met een knop aan de onderzijde ook de hoogte kunt instellen.
Deze steun is een echte aanrader!!
Je kunt het armvlak ook nog een cm of 5 uitschuiven! Daar kwam ik laatst achter!
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Hoi ,ik heb zelf Seat Mii steun gemonteerd, 45 minuten werk en het resultaat is prima.
Kost inderdaad wat meer maar is super stabiel door metalen plaat.
Hg Carolien
Kost inderdaad wat meer maar is super stabiel door metalen plaat.
Hg Carolien
ontrend de armsteun.
loweb 89euro
loweb 89euro
Ook imitatie...sennah schreef:ontrend de armsteun.
loweb 89euro
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Armsteun lekker via van Udenhout laten komen. Weet je zeker dat wat je krijgt goed is en de service is top!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
http://link.marktplaats.nl/648333586
Zag vandaag deze armsteun op MP staan, het lijkt dat deze met 4 schroeven wordt bevestigd. iemand ervaring met het ding, vast niet zo goed als de originele maar voor 1/3 v/d de prijs goed te doen
Zag vandaag deze armsteun op MP staan, het lijkt dat deze met 4 schroeven wordt bevestigd. iemand ervaring met het ding, vast niet zo goed als de originele maar voor 1/3 v/d de prijs goed te doen
-
- Vagling liefhebber
Zal in principe wel werken maar is lang niet zo stevig als de seat variant, die zit namelijk vast met een bijgeleverde beugel welke op zijn beurt weer vast zit aan de carrosserie . De marktplaats variant schroef je vast met zelftappers door het kunststof van handrembescherming met kans op eventueel scheuren bij zware belasting , gewoon doorsparen voor het origineel, past ook beter bij het interieurflaskk schreef:http://link.marktplaats.nl/648333586
Hallo,
de orinele VAG Seat armsteun waar kan ik die op het moment kopen in België, Udenhout levert niet naar België en hoeveel moet men er voor betalen op het moment?
Of weet er iemand die ze op het moment verkopen in actie???
mvg'tjes
Cobretti
de orinele VAG Seat armsteun waar kan ik die op het moment kopen in België, Udenhout levert niet naar België en hoeveel moet men er voor betalen op het moment?
Of weet er iemand die ze op het moment verkopen in actie???
mvg'tjes
Cobretti
Weet niet waar je vandaan komt misschien seat of skoda dealer bij je in de buurt
High up azul blue bijna full option 17 inch wielen
Hoi,
Sint-Niklaas! Ben bij seat,skoda dealer geweest en die hebben de steun in een accessoires boekje staan, maar dit is niet de originele deze was met kunstleder en montage met 4 bouten.
Heeft er iemand een idee hoe ik de originele (met bevestigingsplaat) kan krijgen?
Sint-Niklaas! Ben bij seat,skoda dealer geweest en die hebben de steun in een accessoires boekje staan, maar dit is niet de originele deze was met kunstleder en montage met 4 bouten.
Heeft er iemand een idee hoe ik de originele (met bevestigingsplaat) kan krijgen?
Ga eens naar de plaatselijke VW/Seat/Skoda dealer met dit nummer: 1SL 061 100. Ik neem aan dat ze met dit nummer het onderdeel gewoon bij de importeur kunnen bestellen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Woon ook in België en heb de armsteun gewoon bij mijn VW dealer besteld en die heeft hem zelfs gemonteerd... kijk maar in mijn topic voor meer informatie over de inbouw en het artikelnummer
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 125#p19167
Grtzu
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 125#p19167
Grtzu
up! Black BMT 75pk 3d