Vochtprobleem mogelijke oplossing P.54
Re: Vochtprobleem
Gisteren viel me het ook op dat de ramen snel beslaan. Niet s'ochtends. Maar ik gebruik dan ook standaard de airco.
Gisteren avond na half uur rijden met airco aan, de airco uitgezet. Binnen een paar minuten begonnen alle ramen te beslaan (behalve achterruit), nog nooit meegemaakt bij mijn andere auto's. Na airco weer aangezet te hebben verdween het ook weer snel. Ook een 2e poging airco uit, hetzelfde.
Het regende niet en was niet extreem vochtig buiten. Lijkt er in mijn geval op dat er restvocht van de airco verdamper in het interieur komt.
Ik krijg het vermoeden dat er constructief iets mis is, zeker omdat ik hier lees dat er auto's bij PON zijn geweest zonder resultaat betekend dat ook de fabriek nog geen oplossing heeft. De techneuten bij PON en VW zijn niet stom en als het makkelijk was dan was er natuurlijk al een oplossing. En constructieve problemen duren het langst om op te lossen en dat houden ze zo lang mogelijk stil mag ik uit ervaring zeggen.
Maar ik hoop dat ik er langs zit. Zit niet te wachten op grote ingrepen.
Ik ga het in elk geval even melden bij de dealer.
Gisteren avond na half uur rijden met airco aan, de airco uitgezet. Binnen een paar minuten begonnen alle ramen te beslaan (behalve achterruit), nog nooit meegemaakt bij mijn andere auto's. Na airco weer aangezet te hebben verdween het ook weer snel. Ook een 2e poging airco uit, hetzelfde.
Het regende niet en was niet extreem vochtig buiten. Lijkt er in mijn geval op dat er restvocht van de airco verdamper in het interieur komt.
Ik krijg het vermoeden dat er constructief iets mis is, zeker omdat ik hier lees dat er auto's bij PON zijn geweest zonder resultaat betekend dat ook de fabriek nog geen oplossing heeft. De techneuten bij PON en VW zijn niet stom en als het makkelijk was dan was er natuurlijk al een oplossing. En constructieve problemen duren het langst om op te lossen en dat houden ze zo lang mogelijk stil mag ik uit ervaring zeggen.
Maar ik hoop dat ik er langs zit. Zit niet te wachten op grote ingrepen.
Ik ga het in elk geval even melden bij de dealer.
Re: Vochtprobleem
Vandaag mijn airco van een jonge mercedes C-klasse ook eens uitgezet, een automatisch systeem waarbij links en rechts alles apart te regelen is.
Ik was nog maar net onderweg toe in het probeerde en meteen sloegen de ruiten dicht, ik heb nog nooit condens gehad in deze auto.
Het is dus normaal dat als je een airco uitschakelt in dit weertype dat de ramen beslaan. Omdat het toch een automatisch systeem is heb ik hem maar weer ingeschakeld.
Het meerverbruik van de airco valt overigens best mee 1 op 12/13 is geen probleem voor deze 1600 cc met 158PK blue motion motor en ik rij best door.
Mijn vrouw heeft een up welke ik morgen meeneem, zal eens kijken wat het verschil is in het beslaan van de ramen.
up!date nou de binnenkant van de voorruit was gelijk aan de binnenkant van de douchedeur dus ook terug naar de garage ermee....
Ik was nog maar net onderweg toe in het probeerde en meteen sloegen de ruiten dicht, ik heb nog nooit condens gehad in deze auto.
Het is dus normaal dat als je een airco uitschakelt in dit weertype dat de ramen beslaan. Omdat het toch een automatisch systeem is heb ik hem maar weer ingeschakeld.
Het meerverbruik van de airco valt overigens best mee 1 op 12/13 is geen probleem voor deze 1600 cc met 158PK blue motion motor en ik rij best door.
Mijn vrouw heeft een up welke ik morgen meeneem, zal eens kijken wat het verschil is in het beslaan van de ramen.
up!date nou de binnenkant van de voorruit was gelijk aan de binnenkant van de douchedeur dus ook terug naar de garage ermee....
Laatst gewijzigd door Yup! op vr 11 jan 2013, 16:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Vochtprobleem
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Travel Wolf
- Forum newbie
- Berichten: 65
- Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 10:05
- Locatie: Zwolle
Re: Vochtprobleem
Nog eens getest: ik heb zonder de airco ook direct de beslagen ruiten. Met de airco aan is het er niet.
** VW Move Up - wit - 1 juni 2012 - Maps & More - dakdragers t.b.v. canadese kano of dakkoffer - hulpveren t.b.v. lekker rijden bij maximaal vakantiebagage/gewicht **
-
- Forum newbie
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 15:29
Re: Vochtprobleem
Beste mede-Uppers!
Speciaal even een account aangemaakt om hier op dit probleem in te springen.
Ik heb sinds de aanschaf van mijn Up (circa 6 maanden geleden) ook te maken gehad met vochtproblemen en beslagen vooruit (en zelfs bevroren van binnen). Op een zeker moment constateerde ik zelf dat boven het bestuurdersportier de hemelbekleding vochtig was. Ik ben gelijk naar de dealer geweest die er een paar dagen mee bezig is geweest. Wat bleek: er zat een minuscuul gaatje dat ze bestempelden als fabrieksfout. Hoe dan ook, ze hebben het gedicht en alles netjes afgehandeld.
Gisteren ging ik hem weer ophalen en tot mijn veronderstelling zat er nog steeds een lichte geel/bruine vochtvlek boven het bestuurdersportier in de hemelbekleding (dit loopt door tot achter de zonneklep). Gisternamiddag geconstateerd maar er viel toen niet meer veel te doen, dus vandaag nog maar even teruggegaan.
Wordt mij gemeld dat ze de hemelbekleding wel in z'n geheel kunnen vervangen, maar dat ze niet de garantie kunnen geven dat ze het zo mooi kunnen maken als dat het in de fabriek (machinaal) is gebeurd, oftewel dat mijn 6 maanden nieuwe Up nooit meer zo goed als nieuw wordt? Er werd mij verteld dat ik gerust een keuze kon maken: of de lichte vlek laten zitten, of de gehele dakhemel laten vervangen met het risico dat het er minder mooi uitziet.
Wat moet ik nu doen? Ik voel me vrij teleurgesteld in het hele feit. Heb ik een nieuwe auto gekocht, blijkt ie 6 maanden later nooit meer zo goed als nieuw te zijn?
Speciaal even een account aangemaakt om hier op dit probleem in te springen.
Ik heb sinds de aanschaf van mijn Up (circa 6 maanden geleden) ook te maken gehad met vochtproblemen en beslagen vooruit (en zelfs bevroren van binnen). Op een zeker moment constateerde ik zelf dat boven het bestuurdersportier de hemelbekleding vochtig was. Ik ben gelijk naar de dealer geweest die er een paar dagen mee bezig is geweest. Wat bleek: er zat een minuscuul gaatje dat ze bestempelden als fabrieksfout. Hoe dan ook, ze hebben het gedicht en alles netjes afgehandeld.
Gisteren ging ik hem weer ophalen en tot mijn veronderstelling zat er nog steeds een lichte geel/bruine vochtvlek boven het bestuurdersportier in de hemelbekleding (dit loopt door tot achter de zonneklep). Gisternamiddag geconstateerd maar er viel toen niet meer veel te doen, dus vandaag nog maar even teruggegaan.
Wordt mij gemeld dat ze de hemelbekleding wel in z'n geheel kunnen vervangen, maar dat ze niet de garantie kunnen geven dat ze het zo mooi kunnen maken als dat het in de fabriek (machinaal) is gebeurd, oftewel dat mijn 6 maanden nieuwe Up nooit meer zo goed als nieuw wordt? Er werd mij verteld dat ik gerust een keuze kon maken: of de lichte vlek laten zitten, of de gehele dakhemel laten vervangen met het risico dat het er minder mooi uitziet.
Wat moet ik nu doen? Ik voel me vrij teleurgesteld in het hele feit. Heb ik een nieuwe auto gekocht, blijkt ie 6 maanden later nooit meer zo goed als nieuw te zijn?
Re: Vochtprobleem
Ik denk dat het al met al tijd word voor echte actie en dat we stoppen met het oplossen van een VW / PON probleem.
Iemand die iets meer weet over consumenten recht en de handelswijze voor dergelijke consumenten problemen? D fabrikant / importeur leverd een product wat niet voldoet aan de verwachtin en ook zijn er duidelijk aantoonbare mankementen.
HELLUUUUUUUP
Wat wel duidelijk is dat er water in de condensopvang blijft staan, of erger, in de warmte wisselaar/ condensor blijft hangen.
Dat is mogelijk als er niet genoeg afschot van de lammellen van de wisselaar/ condensor is.
Water blijft dan "hangen'door de capilaire werking. [ twee delen die dicht bij elkaar staan en waar water tussen tussen blijft hangen]
Voor het eerste probleem zou een eenvoudige oplossing moeten zijn [ ruimere afvoer, groter gat...]
Voor het tweede moet constructief iets veranderd worden in de dashboardunit......
Iemand die iets meer weet over consumenten recht en de handelswijze voor dergelijke consumenten problemen? D fabrikant / importeur leverd een product wat niet voldoet aan de verwachtin en ook zijn er duidelijk aantoonbare mankementen.
HELLUUUUUUUP
Wat wel duidelijk is dat er water in de condensopvang blijft staan, of erger, in de warmte wisselaar/ condensor blijft hangen.
Dat is mogelijk als er niet genoeg afschot van de lammellen van de wisselaar/ condensor is.
Water blijft dan "hangen'door de capilaire werking. [ twee delen die dicht bij elkaar staan en waar water tussen tussen blijft hangen]
Voor het eerste probleem zou een eenvoudige oplossing moeten zijn [ ruimere afvoer, groter gat...]
Voor het tweede moet constructief iets veranderd worden in de dashboardunit......
- Up-Jury
- Donateur member
- Berichten: 638
- Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
- Locatie: Heerhugowaard
Re: Vochtprobleem
Gewoon hard wezen tegen je dealer. Er is een lek geconstateerd en daardoor heeft jou up schade geleden. Je hebt recht op garantie.sonnywouters2 schreef:Beste mede-Uppers!
Speciaal even een account aangemaakt om hier op dit probleem in te springen.
Ik heb sinds de aanschaf van mijn Up (circa 6 maanden geleden) ook te maken gehad met vochtproblemen en beslagen vooruit (en zelfs bevroren van binnen). Op een zeker moment constateerde ik zelf dat boven het bestuurdersportier de hemelbekleding vochtig was. Ik ben gelijk naar de dealer geweest die er een paar dagen mee bezig is geweest. Wat bleek: er zat een minuscuul gaatje dat ze bestempelden als fabrieksfout. Hoe dan ook, ze hebben het gedicht en alles netjes afgehandeld.
Gisteren ging ik hem weer ophalen en tot mijn veronderstelling zat er nog steeds een lichte geel/bruine vochtvlek boven het bestuurdersportier in de hemelbekleding (dit loopt door tot achter de zonneklep). Gisternamiddag geconstateerd maar er viel toen niet meer veel te doen, dus vandaag nog maar even teruggegaan.
Wordt mij gemeld dat ze de hemelbekleding wel in z'n geheel kunnen vervangen, maar dat ze niet de garantie kunnen geven dat ze het zo mooi kunnen maken als dat het in de fabriek (machinaal) is gebeurd, oftewel dat mijn 6 maanden nieuwe Up nooit meer zo goed als nieuw wordt? Er werd mij verteld dat ik gerust een keuze kon maken: of de lichte vlek laten zitten, of de gehele dakhemel laten vervangen met het risico dat het er minder mooi uitziet.
Wat moet ik nu doen? Ik voel me vrij teleurgesteld in het hele feit. Heb ik een nieuwe auto gekocht, blijkt ie 6 maanden later nooit meer zo goed als nieuw te zijn?
Als de dealer al beweerd dat ZIJ het niet zo mooi kunnen maken dan het origineel dan laat je hem toch naar een specialist sturen door de dealer. Of zelfs geheel terug naar de fabriek. Zij hebben jou een auto verkocht dus zij moeten er voor zorgen dat het weer in originele staat terug komt.
De dealer zet je voor het blok want zij hebben er totaal geen zin in. Vraag het anders even aan Ron-up want die laat of heeft al zijn hemel bekleding laten vervangen.
Re: Vochtprobleem
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Vochtprobleem
Zeker een maand gereden zonder de airco ook maar een moment aan te zetten.
vanmorgen bij de auto, grote condensvlek over de voorruit, op de manier waarop ik hem eigenlijk altijd al zag. Ziet de beslagenheid er bij meerdere mensen ongeveer zo uit? Lijkt wel aan de passagierskant te beginnen op een of andere manier.
buitenkant was helemaal droog, en bij geen één auto op de parkeerplaats waren de ramen beslagen (staan er zeker een stuk of 30, waaronder ook C1 en 107)
je kunt ook goed zien dat de binnenspiegel beslagen is.
het is 1 dag 0 graden en het is gelijk al weer raak
Nog steeds geen reactie gehad op mijn laatste mail van Martin Schilder Alkmaar.. Maar wat meer hun naam gaan posten denk ik.. Zal iig deze foto komende maandag even doormailen.
vanmorgen bij de auto, grote condensvlek over de voorruit, op de manier waarop ik hem eigenlijk altijd al zag. Ziet de beslagenheid er bij meerdere mensen ongeveer zo uit? Lijkt wel aan de passagierskant te beginnen op een of andere manier.
buitenkant was helemaal droog, en bij geen één auto op de parkeerplaats waren de ramen beslagen (staan er zeker een stuk of 30, waaronder ook C1 en 107)
je kunt ook goed zien dat de binnenspiegel beslagen is.
het is 1 dag 0 graden en het is gelijk al weer raak
Nog steeds geen reactie gehad op mijn laatste mail van Martin Schilder Alkmaar.. Maar wat meer hun naam gaan posten denk ik.. Zal iig deze foto komende maandag even doormailen.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Antera
- Vagling liefhebber
- Berichten: 210
- Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Re: Vochtprobleem
Dit is het airco systeem voor de liefhebber en zoals gevraagt door Psycho_mantis
Meer is er niet te zien in etka. Heb elsa er ook even bij gepakt:
Meer is er niet te zien in etka. Heb elsa er ook even bij gepakt:
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
-
- Forum newbie
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 15:29
Re: Vochtprobleem
Ik zou Ron-Up graag een privébericht sturen, maar dat is helaas nog niet toegestaan voor leden met maar een paar berichten. Zou iemand hem voor mij een berichtje willen sturen, refererend naar deze post? Alvast bedankt!Up-Jury schreef:Gewoon hard wezen tegen je dealer. Er is een lek geconstateerd en daardoor heeft jou up schade geleden. Je hebt recht op garantie.sonnywouters2 schreef:Beste mede-Uppers!
Speciaal even een account aangemaakt om hier op dit probleem in te springen.
Ik heb sinds de aanschaf van mijn Up (circa 6 maanden geleden) ook te maken gehad met vochtproblemen en beslagen vooruit (en zelfs bevroren van binnen). Op een zeker moment constateerde ik zelf dat boven het bestuurdersportier de hemelbekleding vochtig was. Ik ben gelijk naar de dealer geweest die er een paar dagen mee bezig is geweest. Wat bleek: er zat een minuscuul gaatje dat ze bestempelden als fabrieksfout. Hoe dan ook, ze hebben het gedicht en alles netjes afgehandeld.
Gisteren ging ik hem weer ophalen en tot mijn veronderstelling zat er nog steeds een lichte geel/bruine vochtvlek boven het bestuurdersportier in de hemelbekleding (dit loopt door tot achter de zonneklep). Gisternamiddag geconstateerd maar er viel toen niet meer veel te doen, dus vandaag nog maar even teruggegaan.
Wordt mij gemeld dat ze de hemelbekleding wel in z'n geheel kunnen vervangen, maar dat ze niet de garantie kunnen geven dat ze het zo mooi kunnen maken als dat het in de fabriek (machinaal) is gebeurd, oftewel dat mijn 6 maanden nieuwe Up nooit meer zo goed als nieuw wordt? Er werd mij verteld dat ik gerust een keuze kon maken: of de lichte vlek laten zitten, of de gehele dakhemel laten vervangen met het risico dat het er minder mooi uitziet.
Wat moet ik nu doen? Ik voel me vrij teleurgesteld in het hele feit. Heb ik een nieuwe auto gekocht, blijkt ie 6 maanden later nooit meer zo goed als nieuw te zijn?
Als de dealer al beweerd dat ZIJ het niet zo mooi kunnen maken dan het origineel dan laat je hem toch naar een specialist sturen door de dealer. Of zelfs geheel terug naar de fabriek. Zij hebben jou een auto verkocht dus zij moeten er voor zorgen dat het weer in originele staat terug komt.
De dealer zet je voor het blok want zij hebben er totaal geen zin in. Vraag het anders even aan Ron-up want die laat of heeft al zijn hemel bekleding laten vervangen.
Re: Vochtprobleem
Grrrr, afspraak gemaakt bij de garage kom ik er zelf achter dat de schuif van recirculatie naar links moet staan.
Probleem lijkt meteen opgelost te zijn, alle condens is ineens weg.
Het logotje van de schuif niet helemaal goed bestudeerd omdat ik er maar 1 zie als de knop ervoor staat, ben de Benz gewend die alles voor me regelt
Probleem lijkt meteen opgelost te zijn, alle condens is ineens weg.
Het logotje van de schuif niet helemaal goed bestudeerd omdat ik er maar 1 zie als de knop ervoor staat, ben de Benz gewend die alles voor me regelt
Re: Vochtprobleem
Staat je recirculatie schuif naar links? (kan het net niet zien op de foto)RoyVisser schreef:Zeker een maand gereden zonder de airco ook maar een moment aan te zetten.
vanmorgen bij de auto, grote condensvlek over de voorruit, op de manier waarop ik hem eigenlijk altijd al zag. Ziet de beslagenheid er bij meerdere mensen ongeveer zo uit? Lijkt wel aan de passagierskant te beginnen op een of andere manier.
buitenkant was helemaal droog, en bij geen één auto op de parkeerplaats waren de ramen beslagen (staan er zeker een stuk of 30, waaronder ook C1 en 107)
je kunt ook goed zien dat de binnenspiegel beslagen is.
het is 1 dag 0 graden en het is gelijk al weer raak
Nog steeds geen reactie gehad op mijn laatste mail van Martin Schilder Alkmaar.. Maar wat meer hun naam gaan posten denk ik.. Zal iig deze foto komende maandag even doormailen.
-
- Forum newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 20:13
Re: Vochtprobleem
Inderdaad, dus een nieuwe UP! van november... modeljaar 2012, maar hij beslaat harder van binnen dan van buiten.
Je moet dus inderdaad 's morgens nu het vriest als je vroeg naar je werk moet, zowel vanbinnen en van buiten krabben!
Lekker dan! een nieuwe auto en dan moet je naar de dealer terug om gaatjes te laten uitboren??
Je moet dus inderdaad 's morgens nu het vriest als je vroeg naar je werk moet, zowel vanbinnen en van buiten krabben!
Lekker dan! een nieuwe auto en dan moet je naar de dealer terug om gaatjes te laten uitboren??
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- Berichten: 912
- Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
- Locatie: Spijkenisse
Re: Vochtprobleem
Bij een up van november zou alles al in orde moeten zijn.jvanderknoop schreef:Inderdaad, dus een nieuwe UP! van november... modeljaar 2012, maar hij beslaat harder van binnen dan van buiten.
Je moet dus inderdaad 's morgens nu het vriest als je vroeg naar je werk moet, zowel vanbinnen en van buiten krabben!
Lekker dan! een nieuwe auto en dan moet je naar de dealer terug om gaatjes te laten uitboren??
Ga maar gewoon klagen bij je dealer en eisen dat ze het oplossen.
Heeft iemand btw al een reactie gehad van pon?
Re: Vochtprobleem
Vanavond wilde ik nadat ik klaar was met werken de UP! pakken en naar huis rijden, de auto heeft ongeveer 10 uurtjes op de parkeerplaats gestaan. Het was fris vandaag maar ook lekker zonnig heel de dag, ik stap in en wat blijkt...een groot gedeelte van de voorruit aan de binnenkant zat dicht met ijs, achter de binnenspiegel, achter het stuur etc...ik moest gewoon flink krabben aan de binnenkant, heel mijn dashboard onder en dus vochtig.
Had het nog niet eerder meegemaakt, wel dat mijn auto vochtig was. Maar ik heb ook een tijdje zonder de airco gereden en dat hielp wel. Toch blijf ik last houden van aangeslagen achterruitjes en soms zelfs vocht op de km teller. Maar wat ik zo vreemd vond dat ik vanmorgen ook flink moest krabben, maar niet aan de binnenkant, terwijl de auto ook ruim 13 uur buiten heeft gestaan en geen zon en de temperatuur veel lager was. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, dit kan gewoon niet en vandaag meteen doorgereden naar de dealer. Die wist natuurlijk nog van niets
Volgende week een afspraak gemaakt en dan hopelijk wat duidelijkheid, maar heb er weinig vertrouwen in als ik hier de reacties lees van andere leden, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en een oplossing ho maar....
Ben erg teleurgesteld in mijn eerste Volkswagen moet ik zeggen....
Ik hou jullie op de hoogte...
Had het nog niet eerder meegemaakt, wel dat mijn auto vochtig was. Maar ik heb ook een tijdje zonder de airco gereden en dat hielp wel. Toch blijf ik last houden van aangeslagen achterruitjes en soms zelfs vocht op de km teller. Maar wat ik zo vreemd vond dat ik vanmorgen ook flink moest krabben, maar niet aan de binnenkant, terwijl de auto ook ruim 13 uur buiten heeft gestaan en geen zon en de temperatuur veel lager was. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, dit kan gewoon niet en vandaag meteen doorgereden naar de dealer. Die wist natuurlijk nog van niets
Volgende week een afspraak gemaakt en dan hopelijk wat duidelijkheid, maar heb er weinig vertrouwen in als ik hier de reacties lees van andere leden, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en een oplossing ho maar....
Ben erg teleurgesteld in mijn eerste Volkswagen moet ik zeggen....
Ik hou jullie op de hoogte...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- Berichten: 912
- Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
- Locatie: Spijkenisse
Re: Vochtprobleem
Misschien een idee:
Aangezien er binnenkort een meeting is bij autoweek, waar ik zelf ook uiteraard aanwezig ben. Kunnen we het er wel even over hebben over dit probleem.
Als dit in autoweek komt reageert volkswagen misschien eens...
Ik ben de vertrouwen in me up verloren, wie gaat me nu nog garantie geven dat de boordcomputer nog functioneert na al dat vocht over 5 jaar? Of dat er misschien andere vage problemen komen?
Aangezien er binnenkort een meeting is bij autoweek, waar ik zelf ook uiteraard aanwezig ben. Kunnen we het er wel even over hebben over dit probleem.
Als dit in autoweek komt reageert volkswagen misschien eens...
Ik ben de vertrouwen in me up verloren, wie gaat me nu nog garantie geven dat de boordcomputer nog functioneert na al dat vocht over 5 jaar? Of dat er misschien andere vage problemen komen?
Re: Vochtprobleem
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- Berichten: 912
- Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
- Locatie: Spijkenisse
Re: Vochtprobleem
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.