Citigo met nu een beetje UP!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » za 12 jan 2013, 09:27

Gisteren naar Van Udenhout in Den Bosch geweest, nadat ik met Eric (beheerder webwinkel) al een keer of wat mail contact had gehad. Vorige week vrijdag besteld en afgelopen maandag was het al binnen - sneller kan haast niet, toch? Helaas kon ik niet eerder dan gisteren om samen met Eric te kijken of de pook + handrem inderdaad zouden passen. Nu ja, Eric heeft gekeken want voor mij was alles nieuw - weet niet eens hoe het bevestigd zit (nu gelukkig wel). Nadat de pook+hoes eraf was de HighUp! variant gepast en het past perfect - alsof het ervoor gemaakt is. Daarna de handremknop verwijderd (deze ging wat lastig - zat erg strak vast) maar nadat ook deze eruit getrokken was schoof de hoes er makkelijk af en de nieuwe er even gemakkelijk weer op. Ook deze paste perfect.
Verschil in uitstraling van het interieur is met deze relatief kleine aanpassing veel mooier + luxer geworden. En dat voor een fractie van het bedrag van wat de dealer voor de pook + handrem vroeg - scheelde euro 120,--. En die kan ik nu weer mooi vrijmaken voor het leren stuur wat in de planning zit samen met de CC.
Wat dat betreft jammer dat het UP! stuur een andere vorm heeft dan die van Skoda - althans het airbag gedeelte - want anders kwam er een HIGH UP! stuur in. De airbag is helaas niet over te zetten en stuur met airbag kost een klein "fortuin"!

Zodra ik foto's heb van de verandering zal ik ze plaatsen voor als meerdere mensen hier toevallig over aan het denken zijn/ waren....
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Sciroccofrank » za 12 jan 2013, 10:30

Goed bezig Inge , ben benieuwd naar de pic's

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door RickUP » za 12 jan 2013, 11:42

Ben ook benieuwd naar foto's !
Staat vast super :D
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » za 12 jan 2013, 11:45

Zodra ik tijd heb - komen ze erop.En ja het staat super! :D
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Riogio
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:19

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Riogio » za 12 jan 2013, 16:43

Leuk om te lezen dat het geluk is. Ben benieuwd hoe het geworden is omdat het ook bij mij in de planning staat.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » zo 13 jan 2013, 09:17

Top te horen dat er meer mensen dezelfde gedachte hebben - zal proberen vandaag foto's te plaatsen.

@riogio: welke auto rijd jij?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Tom Westendorp » zo 13 jan 2013, 12:48

Ben benieuwd naar de foto's.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » zo 13 jan 2013, 18:29

En de beloofde foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door RickUP » zo 13 jan 2013, 18:42

Ziet er goed uit!
Persoonlijk zou ik zelf nog een zilveren handremknopje kopen! :)
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Tom Westendorp » zo 13 jan 2013, 19:51

Mooie UPgrade!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door RickUP » zo 13 jan 2013, 20:06

RickUP schreef:Ziet er goed uit!
Persoonlijk zou ik zelf nog een zilveren handremknopje kopen! :)
Correctie volgens mij issie dat ook of niet? :lol:
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » ma 14 jan 2013, 06:58

Het is ook een zilveren/ chroom uitvoering - alleen niet zo goed zichtbaar op de foto. Rickup - goed gezien!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Sciroccofrank » ma 14 jan 2013, 13:53

Zo heurt het :mrgreen: netjes

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door TV_UP! » ma 14 jan 2013, 20:09

Ziet er netjes uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Riogio
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:19

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Riogio » di 15 jan 2013, 16:50

Bedankt voor de foto's Inge, ziet er goed uit. Ik rij ook in een Arctic versie alleen de witte versie. Tot nu toe nog niks ge-upgrade heb hem pas een week. Maar wil langzaam aan wel gaan beginnen. Eerst bij de Mii-ting wat indrukken opdoen. ;) Ik las bij jou dat het niet gelukt was om een gesloten handschoenenvakje te plaatsen?
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo met nu een beetje UP!

Bericht door Inge » di 15 jan 2013, 20:44

Klopt - helaas niet - heeft te maken met een ander dashboard constructie dan bij de van kastje voorziene uitvoeringen. Dashboardkastje plaatsen zou dan een geheel nieuw dashboard + middenconsole inhouden. Of ik ooit zover wil gaan - nog geen idee. Moet er eerst een Citigo goed in de prak zitten met een nog goed uitziend dashboard en betaalbaar zijn natuurlijk.Ga nu zelf een kastje - maken van plexiglas en bekleden met zwarte (mat) of antraciet wrap - zodat ik toch wat spullen uit het zicht kan leggen en het 1 geheel met het dashboard lijkt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie