rammel rechts achter

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Cees33
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 19:24

rammel rechts achter

Bericht door Cees33 » wo 23 jan 2013, 12:46

Hallo,

ik heb nu 500 km gereden in mijn Mii. Heel tevreden en geen last van vocht tot op heden (afkloppen). Waar ik wel last van heb is een rammel die in de achterdeur (4 deurs) aan de bijrijderskant lijkt te zitten. Heb de hoedenplank al eruit gehad, dat was het niet. Ook de gordel was het niet. Iemand een idee? het is net alsof er iets ligt te rammelen in een vak van het portier, alleen is dat niet zo.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: rammel rechts achter

Bericht door BarMove(d)Up » wo 23 jan 2013, 14:13

Wellicht een schroefje in de portier tussen bekleding en het metaal van de deur?
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

kees goossens
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 17 nov 2012, 22:19

Re: rammel rechts achter

Bericht door kees goossens » ma 28 jan 2013, 22:32

ik heb presies het zelfde rammeltje gehad maar dan aan de bestuurders kant van alles bij de skoda garage los gehad niet gevonden met een monteur op de achterbank gaan rijden en die dacht aan de schokdemper nieuwe besteld en probleem opgelost duurde even omdat onder mijn citigo van fabriek uit korte schokdempers zitten ( CITIGO TOUR LIMITED EDITION ) m v g Kees goossens

Cees33
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 19:24

Re: rammel rechts achter

Bericht door Cees33 » di 29 jan 2013, 09:20

Thanks Kees, ik ga dze week lans de dealer!!

gr. Cees

Plaats reactie