Route inlezen in Navigon Maps en More
Route inlezen in Navigon Maps en More
Weet iemand of het mogelijk is om routes van de PC naar de Navigon te uploaden? Of is deze feature er voornamelijk voor TT navigatie? Vast bedankt voor de reacties, Moos
Re: Route inlezen in Navigon Maps en More
Voorzover mij bekend kan dit niet.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
- oubaasje
- Vagling liefhebber
je kunt wel vanuit je adressenboek (microsoft outlook) mbv een speciale (gratis) software-applicatie (Navigon sync) die adressen importeren naar je M+M en gebruiken bij de navigatie.
Zi hier blz 45 van het handboek
Zi hier blz 45 van het handboek
Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik geen windows computer heb.7.2.10 Geïmporteerde adressen: Outlook / internet
Met de software NAVIGON Sync kunt u contactadressen die u in Microsoft Outlook op uw computer heeft opgeslagen, naar uw navigatiesysteem exporteren.
Bovendien kunt u vanuit veel routeplanners op het internet het ingevoerde adres van de bestemming direct naar uw navigatiesysteem kopiëren. Deze functie is op de betreffende internetpagina duidelijk te zien, als zij door deze pagina wordt aangeboden.
Opmerking: NAVIGON Sync kunt u gratis downloaden van onze internetsite www.navigon.com/manuals.
Contacten waarvoor meerdere adressen zijn opgeslagen, verschijnen met elk adres een keer in de lijst GEÏMPORTEERDE ADRESSEN.
1. Druk in het venster NAVIGATIE op Mijn bestemmingen > Geïmporteerde adressen > Outlook / internet.
2. Druk op het adres waarheen u wilt navigeren.
Het venster DETAILS BIJ BESTEMMING wordt geopend.
Op de knop MyRoutes activeren staat of meerdere routevoorstellen moeten worden berekend (Ja) of niet (Nee).
► Druk op de knop MyRoutes activeren, om de instelling te wijzigen.
3. Druk op Navigatie starten.
- of -
Druk op Parkeren, om een parkeerplaats in de buurt van uw bestemming te zoeken en daarheen te navigeren.
De kaart gaat open in de modus Preview. De bestemming wordt op de kaart weergegeven.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ja het kan.
Op de eerste Up meeting die we deden weet ik nog dat er een paar de tour route erin hadden gezet die we reden.
Hoe weet ik alleen niet.
Het zal vast in de handleiding staan.
Op de eerste Up meeting die we deden weet ik nog dat er een paar de tour route erin hadden gezet die we reden.
Hoe weet ik alleen niet.
Het zal vast in de handleiding staan.