Maps&More registreren

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Ederer
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 24 feb 2013, 21:26

Maps&More registreren

Bericht door Ederer » wo 19 jun 2013, 12:46

Hallo,

Het lukt mij niet op mijn maps en more te registreren op hun website. Productaanbod is niet aan te vinke omdat hij er niet tussen staat. De serial code en of registratie code met de benodigde aantal getallen kan ik niet vinde op de navigon zelf of de doos...

Wat doe ik fout?

Groeten.

inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Maps&More registreren

Bericht door inMnUppie » wo 19 jun 2013, 14:39

Ederer schreef:Hallo,

Het lukt mij niet op mijn maps en more te registreren op hun website. Productaanbod is niet aan te vinke omdat hij er niet tussen staat. De serial code en of registratie code met de benodigde aantal getallen kan ik niet vinde op de navigon zelf of de doos...

Wat doe ik fout?

Groeten.
Als ik me goed herinner zit er in het doosje ook een leaflet/bookje met instructies, daarin zit ook de kortingscode die je kunt krijgen. Daarin staat ook, als ik me niet vergis, dat je eerst freshmaps moet installeren op je PC, met dat programma registreer je ook je unit, als ie geconnect is, en kun je de kortingscode ingeven, etc.
Via de website van Navigon kun je weinig vinden... Updaten, etc. gaat via freshmaps applicatie.
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Maps&More registreren

Bericht door FrankUp! » do 20 jun 2013, 13:58

Hallo,

Klopt inderdaad, eerst programma downloaden via http://www.navigon.com/portal/nl/karten ... fresh.html, dan kun je de navi updaten e.d.

Let op, werkt niet (juist) op Mac met Mountain Lion, wel op Windows.

Gr Frank
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: Maps&More registreren

Bericht door Frank1020 » ma 12 mei 2014, 16:35

Hallo allemaal,

Ik kon geen ander topic vinden over het probleem wat ik heb met registeren. Op de website van Navigon staat er dat ik een product heb geregistreerd in januari. nu probeer ik enkele updates en nieuwe kaarten op het apparaat te zetten, maar dit gaat niet. Het programma geeft aan dat het product nog niet geregistreerd is. Als ik dan op registeren klik, geeft hij aan dat het apparaat al geregistreerd is en niet opnieuw kan registreren. Weet iemand wat ik hiermee kan doen? Ik kan nu namelijk niets aanpassen.. Op de foto staat de foutmelding:

ps. bij Navigon apparaat wisselen krijg ik weer opnieuw dezelfde melding
Bijlagen
Navigon 1.png
Navigon 2.png

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Maps&More registreren

Bericht door Bobmii » ma 12 mei 2014, 20:54

Even off. topic. Hoe kan ik de navigon aansluiten op de computer? Ik heb er volgens mij geen kabel bij zitten....
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Maps&More registreren

Bericht door Tom Westendorp » ma 12 mei 2014, 20:56

Bobmii schreef:Even off. topic. Hoe kan ik de navigon aansluiten op de computer? Ik heb er volgens mij geen kabel bij zitten....
Met de kabel. :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Maps&More registreren

Bericht door TwitNour » ma 12 mei 2014, 21:12

Bobmii schreef:Even off. topic. Hoe kan ik de navigon aansluiten op de computer? Ik heb er volgens mij geen kabel bij zitten....
Mocht je de kabel niet meer hebben, het is een standaard mini USB naar USB kabel. Voor een of twee tientjes te koop op internet en/of Saturn/Mediamarkt.

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: Maps&More registreren

Bericht door Frank1020 » di 13 mei 2014, 21:17

Iemand die de gouden tip heeft voor mijn registratie probleem?

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: Maps&More registreren

Bericht door Frank1020 » di 13 mei 2014, 21:19

Ik zie nu ook een Maps en more problemen topic. Deze sluiten?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Maps&More registreren

Bericht door Tom Westendorp » wo 14 mei 2014, 21:32

Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gesloten