Maps & More ervaringen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Arnaud
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 06 jun 2013, 11:15

perfect

Bericht door Arnaud » za 29 jun 2013, 14:47

hoi,

ik had ook een defecte seat portable system. Maar ben direct naar de seat dealer in heemstede geweest. kon hem direct omruilen en deze doet het echt top!!
vooral aan te raden is de flitspalen optie erbij te kopen. Die doet het dus ook als je niet de navigatie aan hebt staan. je wordt dus altijd gewaarschuwd voor flitsers!

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door EdUp! » za 29 jun 2013, 20:40

Misschien al gemeld maar als ik zoek op de term "Cupra" komt er nog niets naar boven op het Forum.

Vandaag mijn PID geupdate en mijn eigen wallpaper is daarbij gewist. Daarom de eigen wallpaper weer in het juiste mapje neergezet. Opvallend in de mapstructuur was het mapje Fender. Die naam is inmiddels wel verklaard door de VW Groove up! Er staat echter ook een map "Cupra" in de mappenstructuur.
Tot nu toe is er wel gesproken over de up! GT maar zou de naam van het mapje kunnen duiden met een Mii Cupra?

Gebruikersavatar
Tim&Suus
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 14:51

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door Tim&Suus » ma 09 dec 2013, 15:14

Wij hebben vorige week onze nieuwe high UP gekregen, maar krijgen ook de feedback dat we slecht verstaanbaar zijn via de M&M. Waar zit de microfoon precies? Is het iets waar me mee naar de dealer kunnen?
High up! - 60pk - BMT - 5drs - Pure White - Interieur Zwart stof met Black Pearl pad - Executive incl. Garmin M&M - 3/dec/2013

Gebruikersavatar
--BUMP--
Vagling liefhebber
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 16:16

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door --BUMP-- » wo 11 dec 2013, 10:06

Bij mij werkt de Garmin ook niet echt goed, vandaag staat de auto bij de dealer om eens goed te kijken wat er aan mankeert. Bij mij is de verstaanbaarheid juist erg goed, krijg ik altijd terug als ik vraag of ik verstaanbaar ben.
Dit zijn mijn klachten, soms meerdere tegelijk maar soms werkt alles ook gewoon zoals het hoort:

- Systeem valt plotseling uit, onder het rijden. Het scherm gaat dan ook op zwart en hij start opnieuw op. In de linkerbovenhoek van het scherm staat dan het volgende:
o BL: 1.70
o OS: 1.00
o BT: H14423-V2R9
- Bluetooth verbinding wordt niet gelegd met de telefoons die wel gekoppeld zijn aan het systeem
- Onder het bellen valt de bluetooth verbinding uit
- Muziek (via eigen microSD-kaart) hapert tijdens afspelen. Soms valt het systeem korte tijd later uit (scherm zwart, etc.)
- Meest opvallende: vorige week begon te klok achteruit te lopen, versprong van 16:19 naar 16:10. Uiteindelijk liep het systeem ongeveer 45 minuten achter op de tijd in de auto. Dit ging enkele uren goed, tot het systeem tijdens het navigeren vastliep. Het scherm bleef hangen op navigatie en ik kon er niets meer mee. Na 5 minuten heb ik het systeem losgeklikt uit de houder en toen ging ‘ie na ca. 2 minuten opnieuw opstarten (scherm zwart, etc.)
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More

Gebruikersavatar
D-SUP!
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 06:30

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door D-SUP! » wo 11 dec 2013, 12:49

Ik heb ook de Garmin en ik herken sommige van de problemen inderdaad ook. Wat ik verder vrijwel altijd heb is dat de muziek vanaf mijn telefoon gestreamd via Bluetooth niet alleen hapert, maar ook lijkt te variëren in toonhoogte en snelheid :\
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak

webvalue
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 jul 2014, 14:34

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door webvalue » di 22 jul 2014, 14:36

is er al een oplossing voor het niet goed overzetten van het adresboek?

Gebruikersavatar
Lexris
Donateur member
Berichten: 29
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 11:10
Locatie: Voorschoten

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door Lexris » wo 23 jul 2014, 20:23

@webvalue Heb je de vraag ook uitgezet bij garmin of navigon? Misschien hebben zij er een oplossing voor
Skoda Citigo Sprint 5 Deurs 44kW Kleur: Silver Leaf. Opties: Media pakket, Comfort pakket, Reservewiel (thuiskomer), Zwarte beschermstrips op de deuren tbv parkeerschade voorkomen, 4 stalen velgen + Semperit winterbanden

webvalue
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 jul 2014, 14:34

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door webvalue » ma 28 jul 2014, 15:39

heb gebeld en ze hebben me gezegd apparaat te updaten, echter meest recente versie zit er al op.
Ik ga morgen nog even contact met ze opnemen.

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door robw » za 09 aug 2014, 13:00

Hallo allemaal, ik heb een UP Highline nu 2 maandjes. Staat 800km nu op de teller. Ook bij mij frustraties rond de M&M, ik bel veel vanuit de auto en krijg steeds te horen dat ik slecht te verstaan ben en of ik terug wil bellen. Ik gebruik een Iphone 5 met een Telfort netwerk zakelijk.

Verder kan ik maar geen gebruik maken van de live diensten..............krijg de melding dat de server onbereikbaar is ook bij andere telefoons zoals de iphone 4 en Nexus.

Frusterend is dat je geen logo's heb bij verschillende bekende radiozenders...................je kunt die zelf ook niet toevoegen.

Wat vind VW Nederland van de klachten?
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door Menaz » za 09 aug 2014, 13:10

Heb je wel een abonnement voor de Live-diensten? En heb je dataroaming aangezet op je telefoon?

Kwaliteit van het bellen is inderdaad slecht... :(
robw schreef:Wat vind VW Nederland van de klachten?
PON kennende: :snooty:
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door RobertJ » za 09 aug 2014, 19:07

Dataroaming is op sommige telefoons(de mijne) gelockt..... beetje jammer.

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door robw » wo 13 aug 2014, 13:13

Contact gehad met de helpdesk, ik moet op de Iphone een hotspot maken. Dan werkt het wel.

Voorlopig komt er vanaf Garmin nog geen oplossing voor de logo's radiozenders.
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
Upsilon
Vagling liefhebber
Berichten: 459
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 18:59
Locatie: Lelystad

Re: Maps & More ervaringen

Bericht door Upsilon » wo 13 aug 2014, 13:33

RobertJ schreef:Dataroaming is op sommige telefoons(de mijne) gelockt..... beetje jammer.
Wat versta jij onder dataroaming? Dat is puur om vanuit het buitenland te bellen en/of internet te gebruiken. ik zie dat nergens in het topic terugkomen.
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Plaats reactie