Waar laten jullie de breekhamer?
Waar laten jullie de breekhamer?
Hoi waar hebben jullie de breekhamer neergehangen. Ik heb hem nu aan een klem beugel hangen aan het opbergvakje in de deur. Ideaal vind ik het niet. Stoot er bij instappen nogal eens tegenaan.
Re: Waar laten jullie de breekhamer?
Hoi, ik heb nog oude type hamertje links tegen men dorpel bekleding.. en anders zou je kunnen kijken onder je stoel....beetje aan de voorzijde dan...zodat je er makkelijk bij kan...en ander bij de passsagierskant.. heb jij er geen last van in iedergeval .hahhahhahhha
Skoda CitiGO Tour
Zou je er dan nog bij kunnen komen als je onderste boven hangt in je riemen. In mijn oude auto stak ik die houder met de scherpe pennen in de zijkant van de stoel. Vindt ik nu zonde voor de bekleding.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ze zijn bij ons door de dealer aan beide zijden opgehangen onder de deuren. Zit daar prima en kunnen er goed bij.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- el coche SEAT
- Donateur member
Bij onze UP zijn de hamers, net onder de stoel geplaatst, net op de plek waar de mat stopt.
Fijne plek, heb er geen last van.
Fijne plek, heb er geen last van.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Mag ik nog vragen hoe de hamers bevestigt zijn pen in stof of schroef?
- el coche SEAT
- Donateur member
De mijne zijn met de pen in het stof bevestigt.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
Bij mij ook. linker en rechterzijde bij instap.el coche SEAT schreef:De mijne zijn met de pen in het stof bevestigt.
Ja bij mij ook links en rechts in de bekleding met van die scherpe pennen in bekleding gestoken.. en beschadigen doe je niet. als je ze weghaalt zie je er
niets meer van..
niets meer van..
Skoda CitiGO Tour
Hartelijk dank!!
De lifehammer is gemonteerd in een houder in de portiervakken van beide voorportieren door de dealer.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Op de hoogte van de portiervakken lijkt mij na een testje toch het beste. Als de hamers onder de deur wordt aangebracht lijkt het mij onmogelijk om er bij te kunnen als je over de kop ligt in je riemen. Het lijkt mij zeer frustrerend in zo'n situatie dat dat ding net twee centimeter van je vingertoppen is.
JoVe zou je een foto willen plaatsen???
Auke schreef:Op de hoogte van de portiervakken lijkt mij na een testje toch het beste. Als de hamers onder de deur wordt aangebracht lijkt het mij onmogelijk om er bij te kunnen als je over de kop ligt in je riemen. Het lijkt mij zeer frustrerend in zo'n situatie dat dat ding net twee centimeter van je vingertoppen is.
zal ik straks ff doen
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Auke schreef:Op de hoogte van de portiervakken lijkt mij na een testje toch het beste. Als de hamers onder de deur wordt aangebracht lijkt het mij onmogelijk om er bij te kunnen als je over de kop ligt in je riemen. Het lijkt mij zeer frustrerend in zo'n situatie dat dat ding net twee centimeter van je vingertoppen is.
hierbij de lokatie van de lifehammer
- Bijlagen
-
- Foto0280_ir_0.jpg (22.33 KiB) 13960 keer bekeken
Harrtelijk dank voor je reactie. Ik heb het zelfde beugeltje. Heb deze echte aan de buitenkant hangen. Zo schreef hangen is een goede tip.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
In plaats van de grote, ontsierende life-hammer kun je ook kiezen voor de Res-q-me aan je sleutelbos.
http://www.resqme.com/dutch/what_is_resqme.html
Ik heb er nog twee nieuw in de verpakking liggen in discreet zwart Voor de geïnteresseerden: 8 euro per stuk.
Ik heb er nog twee nieuw in de verpakking liggen in discreet zwart Voor de geïnteresseerden: 8 euro per stuk.
henri schreef:In plaats van de grote, ontsierende life-hammer kun je ook kiezen voor de Res-q-me aan je sleutelbos.
dat zijn nou leuke (hebbe) dingen voor in een kerstpakket
Dan houd ik me graag aangeboden als gegadigde. Als je er tenminste nog hebt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Wesley
- Forum newbie
Beetje een topic kick, maar het is gerelateerd.
Heb het al bij meerdere (lease) auto's gezien op mijn werk.
Of het er mooi uit ziet is een tweede.
Dakhemel zou een goede plek zijn, dan kan je er nog makkelijk bij als je onderste boven hangt.Auke schreef:Zou je er dan nog bij kunnen komen als je onderste boven hangt in je riemen. In mijn oude auto stak ik die houder met de scherpe pennen in de zijkant van de stoel. Vindt ik nu zonde voor de bekleding.
Heb het al bij meerdere (lease) auto's gezien op mijn werk.
Of het er mooi uit ziet is een tweede.
'96 Starlet P9 - 2010 - 2012
'07 Swift Exclusive - 2012 t/m 04-06-2016
'14 High Up! Bluemotion- vanaf 29-06-2016
'07 Swift Exclusive - 2012 t/m 04-06-2016
'14 High Up! Bluemotion- vanaf 29-06-2016
De beste plek is idd het plafond. Als je op de kop hangt in je gordel, kun je er niet bij als je ze bij de deurdorpel hebt zitten.
Het ziet er niet uit natuurlijk.
https://www.flickr.com/photos/johnsoax/4610586434/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ziet er niet uit natuurlijk.
https://www.flickr.com/photos/johnsoax/4610586434/" onclick="window.open(this.href);return false;