Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door Inge » do 27 feb 2014, 06:49

Stofzuigen hier iedere keer na het wassen. Dus iedere 3 a 4 weken (gemiddeld)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Vw rijder
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 17 nov 2013, 08:45
Locatie: Genemuiden

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door Vw rijder » za 15 mar 2014, 07:18

Komt iets als een haspel van 50m in de buurt?? Kun je gewoon met je huisstofzuiger de auto doen. Borsteltje voor het dashboard, smalle opzetstuk voor de vloer. Klaar. :geek:

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door Tom Westendorp » za 15 mar 2014, 18:08

Ik vind het ook wel prettig als d auto mooi schoon is van binnen maar ik stoor me niet echt aan een bende.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door Bobmii » ma 05 mei 2014, 19:10

Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door TwitNour » di 06 mei 2014, 00:14

Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Waar is dat precies?

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door Bobmii » di 06 mei 2014, 18:03

TwitNour schreef:
Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Waar is dat precies?
Enschede 8-)
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?

Bericht door RobertJ » di 06 mei 2014, 21:17

Bobmii schreef:
TwitNour schreef:
Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Waar is dat precies?
Enschede 8-)
Heel precies :P

Sent from my XT897

Plaats reactie