waardeloze shit GARMIN navigatie

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door Xanderv » do 19 jun 2014, 18:36

Nou ik moet zeggen de reis naar Oostenrijk verliep prima! Maar dat is dan ook bijna alleen maar snelweg dus kan weinig fout gaan. Ik had nog 2011 kaarten erop staan en vind wel dat het ideaal is dat nu alle supermarkten ook aan worden gegeven. 70 euro is goed besteed denk ik maar ik vind het wel jammer dat je zoveel moet betalen voor een eenmalige update :( maar dat is bij Tom Tom hetzelfde zag ik op de website.

Balen zeg Swart! Dat is wel heel erg ongelukkig ..... Geen verzekering die het dekt zeker :(
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door JoVe » do 19 jun 2014, 19:24

Xanderv schreef:Nou ik moet zeggen de reis naar Oostenrijk verliep prima! Maar dat is dan ook bijna alleen maar snelweg dus kan weinig fout gaan. Ik had nog 2011 kaarten erop staan en vind wel dat het ideaal is dat nu alle supermarkten ook aan worden gegeven. 70 euro is goed besteed denk ik maar ik vind het wel jammer dat je zoveel moet betalen voor een eenmalige update :( maar dat is bij Tom Tom hetzelfde zag ik op de website.

Balen zeg Swart! Dat is wel heel erg ongelukkig ..... Geen verzekering die het dekt zeker :(
Ik heb van TomTom een update + 1 jaar nieuwe updates voor € 37.48
Hiervan krijg je bericht via mail als je de TomTom heb geregistreert bij aanschaf. Je krijgt dan elke keer aanbiedingen via de mail en kun je zelf beslissen wel of niet te doen.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door Xanderv » do 19 jun 2014, 20:20

Oh dat klinkt al een stuk beter! Jammer krijg ik zulks niet van Garmin! Ben niet de eerste eigenaar van de auto/Garmin dus registratie ( als die er al is geweest ) staat niet op mijn naam. Weet ook niet of Garmin überhaupt zulke leuke aanbiedingen heeft
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

F.Moerland
Vagling liefhebber
Berichten: 224
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:32

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door F.Moerland » do 19 jun 2014, 22:26

In mijn vorige auto had ik een TomTom. VEEEELE malen beter, handiger, intuïtiever en vooral sneller. Bij aanschaf gewoon up-to-date zoals het hoort. Software ondersteuning was ook vele malen simpeler en doordacht. Ik erger mij vaak dood aan het slecht functionerende systeem wat ik nu in de Up! heb. Veel kleine foutjes en onhandigheden. Voice-control werkt nauwelijks. als ik dit had geweten dan had ik het achterwege gelaten en een TT gekocht. De bluemotion dingetjes en motormanagement gegevens zie ik ook in het dashboard dus daar heb ik het al niet voor nodig.

Als ik mijn Garmin een score zou mogen geven kom ik uit op een 4. Vet onvoldoende.

Gebruikersavatar
--BUMP--
Vagling liefhebber
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 16:16

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door --BUMP-- » vr 20 jun 2014, 10:14

F.Moerland schreef:In mijn vorige auto had ik een TomTom. VEEEELE malen beter, handiger, intuïtiever en vooral sneller. Bij aanschaf gewoon up-to-date zoals het hoort. Software ondersteuning was ook vele malen simpeler en doordacht. Ik erger mij vaak dood aan het slecht functionerende systeem wat ik nu in de Up! heb. Veel kleine foutjes en onhandigheden. Voice-control werkt nauwelijks. als ik dit had geweten dan had ik het achterwege gelaten en een TT gekocht. De bluemotion dingetjes en motormanagement gegevens zie ik ook in het dashboard dus daar heb ik het al niet voor nodig.

Als ik mijn Garmin een score zou mogen geven kom ik uit op een 4. Vet onvoldoende.
Eens! Al heb ik me maar gewoon neergelegd bij de (on)mogelijkheden van het systeem, geen zin meer om er nog wat mee te doen. Het is niet anders...
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door RobertJ » vr 20 jun 2014, 10:38

@bump: dat.

Sent from my XT897

Arnaud
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 06 jun 2013, 11:15

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door Arnaud » vr 20 jun 2014, 13:38

kan iemand alle S woorden van de Brompot :angry-screaming: :angry-cussingblack: :angry-argument: :angry-banghead: die de topic gestart is even aanpassen.
Staat weer iets netter.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door RobertJ » vr 20 jun 2014, 15:15

volgens mij ben ik te jong hier, dat ik me er niet aan stoor :)

Gebruikersavatar
Kelvinator
Forum newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 30 apr 2014, 23:02
Locatie: 020

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door Kelvinator » vr 20 jun 2014, 17:17

Psycho_Mantis schreef:De maps + more is ook gewoon troep. Brakke software + trage hardware.

Het werkt eigenlijk alleen echt goed samen met een iPhone heb ik het idee. Als ik een android erbij pak of windows phone dan verbind hij vaak niet of het geluid is slecht.
Zo'n systeem zou gewoon altijd moeten werken met alles, maar dat is helaas niet zo.

Ook de muziek speler heeft veel gebreken, shuffle gaat vaak vanzelf uit.

En de ondersteuning is slecht, bugs worden gewoon niet opgelost.

Natuurlijk "valt er wel mee te werken" maar het is verre van perfect. Navigatie van bijvoorbeeld de Polo is 10 keer beter.
ik heb juist goede ervaring met mn android samsung s3.
Geluid is top! Het syncen met live traffic gaat top en mn adresboek wordt snel geladen. Zelfs smsjes en dergelijke synct ie perfect!

Ik hoor juist dat er meer problemen met de bluetooth van iphone gaande is...
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: waardeloze shit GARMIN navigatie

Bericht door Xanderv » vr 20 jun 2014, 21:49

iPhone 5 en 5s werken hier dan weer dan weer perfect .... Geen pijl op te trekken dus
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie