Iphone bevestigen aan maps+more standaard

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
oppermii
Vagling liefhebber

Re: Iphone bevestigen aan maps+more standaard

Bericht door oppermii » ma 27 okt 2014, 22:02

In de up is de snelheidsmeter nu al vaak bijna niet te zien bij bepaalde stranden van het stuur. Laat staan met een (5,5") telefoon ervoor. Mijn mening.

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » di 28 okt 2014, 09:35

In bochten is je snelheidsmeter niet zo belangrijk toch?

Chrismichael
Forum newbie

Bericht door Chrismichael » di 28 okt 2014, 10:42

RobertJ schreef:In bochten is je snelheidsmeter niet zo belangrijk toch?
Nee, niet zo heel belangrijk. Juist in de bochten voel je toch goed aan of je ze te scherp en te snel neemt. Als je navigatie aan staat kan je zelfs beter anticiperen hoe scherp de bocht is.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 28 okt 2014, 10:59

Feit blijft dat je er op kunt wachten totdat je gezeik krijgt met een agent met je telefoon op het stuur midden het zicht van de snelheidsmeter. Ik zie best mogelijkheden om het aan te vechten maar ik zou het risico niet willen lopen. Veel makkelijker.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Chrismichael
Forum newbie

Bericht door Chrismichael » di 28 okt 2014, 11:58

Darryl schreef:Ik was op weg een adapter te maken en deze te laten 3D printen. Maar door andere werkzaamheden ligt dit nu stil.
De adapter heb ik gemaakt met een trapsgewijze rotatie (rechtsom) 360 graden. Ik mis nu alleen nog een houder voor een telefoon. Ik zou iets moeten verzinnen met het meest universeel is.
mount achter.png
Hier zie je de tanden voor het verstellen, deze kan klikt dus dan ook tegen de kant aan waar normaal de maps en more tegenaan klikt. Dit is dus niet zichtbaar.
voorkant.png
Op het blauwe gedeelte moet nog iets komen waardoor je je telefoon erin kan klikken.
Hi Darryl, als je zoiets zou kunnen maken zou ik er ook wel wat voor willen geven uiteraard, als het af is :D.

Darryl
Forum newbie

Bericht door Darryl » di 28 okt 2014, 14:33

Chrismichael schreef:
Darryl schreef:Ik was op weg een adapter te maken en deze te laten 3D printen. Maar door andere werkzaamheden ligt dit nu stil.
De adapter heb ik gemaakt met een trapsgewijze rotatie (rechtsom) 360 graden. Ik mis nu alleen nog een houder voor een telefoon. Ik zou iets moeten verzinnen met het meest universeel is.
mount achter.png
Hier zie je de tanden voor het verstellen, deze kan klikt dus dan ook tegen de kant aan waar normaal de maps en more tegenaan klikt. Dit is dus niet zichtbaar.
voorkant.png
Op het blauwe gedeelte moet nog iets komen waardoor je je telefoon erin kan klikken.
Hi Darryl, als je zoiets zou kunnen maken zou ik er ook wel wat voor willen geven uiteraard, als het af is :D.
Als het af is zal ik dat zeker laten weten! Alleen op het moment beschik ik niet over de middelen om het product in het volgende stadium te brengen. Dat is dus het testen ervan.
Ik moet dat ding gaan uitprinten en kijken of het wel erop klikt. Als Garmin nou de technische tekeningen gaf van de Mount dan was het een stuk makkelijker met testen.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 28 okt 2014, 19:34

Darryl schreef:
Chrismichael schreef:
mount achter.png
voorkant.png
Als het af is zal ik dat zeker laten weten! Alleen op het moment beschik ik niet over de middelen om het product in het volgende stadium te brengen. Dat is dus het testen ervan.
Ik moet dat ding gaan uitprinten en kijken of het wel erop klikt. Als Garmin nou de technische tekeningen gaf van de Mount dan was het een stuk makkelijker met testen.
Dat gaat dus niet gebeuren. :lol: :lol: :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie