Eens met bovenstaande post trouwens, een forum is om ervaringen te delen
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/ ... eun-vw-up/GuidoUp schreef:Klopt helemaal..
En bij cargoods voor 49.95.. Excl verzendkosten
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Dat lijkt mij niet helemaal te kloppen.Deze armsteun is gelijk aan de originele!!
Ik heb hem gewoon in het stof... Omdat ik geen lere bekleding hebVictorio schreef:M.b.t. de Cargoods steun:
"Zit indirect vast aan het chassis door schroef in de bekerhouder"
Hoe dan precies? Want hij zou steviger vast moeten zitten dan de PON steun die met 4 schroeven op het (wiebelende) console zit?
Voor totaal 52,90 wil ik het wel gaan proberen. Wat zou mooier staan... de zwarte stof of leer?
Ok. Heb je er een fototje van toevallig? Ben wel benieuwd.GuidoUp schreef:Ik heb hem gewoon in het stof... Omdat ik geen lere bekleding hebVictorio schreef: Voor totaal 52,90 wil ik het wel gaan proberen. Wat zou mooier staan... de zwarte stof of leer?
Dus ff een resumé overvlakkee, de steun van Seat die bij van Udenhout eerst ongeveer €150 was met het metalen frame is dezelfde als de Seat van €125, en die is nu in de aanbieding voor slechts €115??? Misschien dat onze sponsor Eric hier op kan antwoorden!! Dit zou dan een geweldige aanbieding zijn maar waarom twijfel ik toch. Waar zit dat addertjeBhuddymahn schreef:Het blijkt dus dat de skoda uitvoering van van udenhout exact hetzelfde is als de SEAT armsteun. Hij staat voor 115 euro te koop nu bij hun, koopje!
Dat is dan heel mooi van onze Eric, kennelijk dezelfde leverancier gevonden als KreijneBhuddymahn schreef:Jup, dat klopt helemaal. Die van 115 is dus de 'dure' steun.