Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door LegacySystem » do 07 mar 2013, 20:29

skogo schreef:Dankjewel. Het is niet wat ik zoek. Wil graag een systeem dat permanent kan worden ingebouwd. Dus zonder zuignappen en zichtbare kabels. Maar misschien bestaat het niet?

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
Kijkend naar systemen van D-teg, Blackvue of Cowon moet je jezelf afvragen of je ook echt inbouw nodig hebt. Zeker het systeem van Blackvue is heel fraai en klein vormgegeven. Instructievideos op YouTube tonen precies hoe en waar stroom af te tappen zonder het gebruik van zo' n walgelijk groot en lelijke 12V aansluiting
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door šváb » do 07 mar 2013, 21:13

BarMove(d)Up schreef:
Patrick-Brand schreef:Weet zeker dat binnen 3 jaar dashcams standaard op de optielijst van auto's staan.
Ik hoop toch echt dat dit niet gaat gebeuren, een wereld waarin dit nodig is, lijkt met toch hele nare wereld worden.
Welkom terug in 2013! Heb je het leuk gehad in 1950, de afgelopen tijd?
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » do 07 mar 2013, 22:52

merkx352 schreef:Dit apparaat neemt altijd de laatste 5 uur op die je hebt gereden zodat in geval van een ongeluk er precies te zien is wat er is gebeurd (misschien heb je de YouTube filmpjes uit Rusland al eens gezien op dit gebied).
Bewijs wat er is gebeurd met de PARKSAFE “WITNESS”” camera. Neemt continue de laatste 5 uur op van waar je hebt gereden. Dus ook in geval van een ongeluk heb je alles op camera staan. Of neem je snelle ronde op het Circuit van Zandvoort op en deel deze met je vrienden.
Deze camera wordt in de auto gemonteerd en neemt op wat er voor de auto gebeurd.
Inclusief een 8 GB micro SD kaart en incl. een adapter voor de sigarettenaansteker.
. Resolutie: 640 x 480 pixels
. Video frame rate: > 25 fps
· De DVR recorder neemt tot 5 uur op voordat de laatste opname overschreven wordt.
· De unit beschikt over audio functie (aan of uit te zetten via een schakelaar).
· G-shocksensor – in geval van een ongeval worden de laatste 10 seconden gedupliceerd naar een apart bestandje op de microkaart, het blijft opnemen tot 3 minuten na het ongeval.
· Zodra de motor uitgeschakeld is zal de DVR nog 15 seconden opnemen en dan uitschakelen.
Let op: De DVR werkt op 12 Volt. De DVR zelf is 5 Volt, de adapter voor de sigarettenaansteker converteert naar 5 Volt uit, dus bij aansluiten via bedrading is er een vrouwelijke adapter voor de sigarettenaansteker nodig.Afbeelding
Dit is een beetje het model wat ik zoek. Lekker klein en compact. Als de voeding dan mooi weggewerkt kan worden zou het prima zijn.
Waar zijn ze verkrijgbaar?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door merkx352 » vr 08 mar 2013, 07:52

Wij zijn van plan deze ook op te nemen in het programma van de webshop , misschien als er meer gegadigden zijn een leuke groupbuy ?
Graag reacties

Eric

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Inge » vr 08 mar 2013, 07:54

Klinkt interessant - kunnen jullie ze ook installeren. Want ik met mijn 2 technische linkerhandjes....
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » vr 08 mar 2013, 09:59

Inge schreef:Klinkt interessant - kunnen jullie ze ook installeren. Want ik met mijn 2 technische linkerhandjes....
Haha jaa hier ook!
En een groupbuy klinkt zeker interessant.

Voorwaarde is wel dat het product van goede kwaliteit is. Want ik kan zelf ook dashcams halen uit China via dealextreme.com, die er na twee weken mee ophouden.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door LegacySystem » za 09 mar 2013, 06:30

Patrick-Brand schreef:Voorwaarde is wel dat het product van goede kwaliteit is. Want ik kan zelf ook dashcams halen uit China via dealextreme.com, die er na twee weken mee ophouden.
De voorgestelde camera is natuurlijk Chinees! Iemand op het Flitsservice forum had deze in zijn nieuwe 5-serie ingebouwd waar de vergelijking werd gemaakt van een luxe penthouse met meubels van 30 jaar oud! AUW :shock:

De producten van Blackvue http://www.blackvue.com/en/main/main.asp staan goed aangeschreven. Kost wat, maar heb je ook wat. Beeldopname in 1080p ipv van 640x480p, wifi, iPhone app, aan te sluiten op het sleutelcontact......

Ik ben er uit wat ik ga bestellen. Want bij mij geen oude bruine meubels met kleedjes in huis....... ;)
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door BarMove(d)Up » za 09 mar 2013, 09:06

Correct heeft ook een leuke dashcam, uiteraard geen inbouw maar voor sommigen wel interessant.
http://tinyurl.com/apw57ow
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Uppert
Vagling liefhebber
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 19:53

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Uppert » za 09 mar 2013, 09:26

De Blackvue is Zuid-Koreaans, en met een sjiek marketing pakket eromheen. Deze spreekt me wel het meest aan, mooi compact. Maar niet goedkoop.
Wel een iphone app, die lijkt Chinees in de appstore, ik heb hem gedownload en hij is gelukkig in het Engels.

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » za 09 mar 2013, 11:00

En voor de geinteresseerde, Dealextreme heeft ook een behoorlijk assortiment.
Hou wel even rekening met eventuele invoerrechten.

http://dx.com/c/car-accessories-799/car ... geSize=200
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door skogo » za 09 mar 2013, 16:41

Heb de titel van dit topic wat duidelijker gemaakt. Het gaat me dus om inbouw...

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » za 09 mar 2013, 18:05

skogo schreef:Heb de titel van dit topic wat duidelijker gemaakt. Het gaat me dus om inbouw...

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
Ik heb donderdag al een mail gestuurd naar http://www.carmera.eu met vragen over inbouw. Maar geen reactie op gehad.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

enie-up
Vagling liefhebber
Berichten: 512
Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 00:00

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door enie-up » za 09 mar 2013, 18:43


Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » za 09 mar 2013, 19:06

Wow heel mooi! Maar volgens mij is dit topmodelletje 300+ euro :shock:
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Dashcam- Wie heeft tips

Bericht door Pop Up! » za 09 mar 2013, 20:27

Uppert schreef:De Blackvue is Zuid-Koreaans, en met een sjiek marketing pakket eromheen. Deze spreekt me wel het meest aan, mooi compact. Maar niet goedkoop.
Wel een iphone app, die lijkt Chinees in de appstore, ik heb hem gedownload en hij is gelukkig in het Engels.
Spreekt mij van alle ook het meeste aan, wat een mooi beeld zeg en vooral handig in combi met de IPhone app....hij is niet goedkoop maar daarom is het beter als we een groupbuy kunnen regelen.....ben zeker geïnteresseerd!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door skogo » di 12 mar 2013, 17:05


Is inderdaad schitterend, maar ook prijzig :(
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » vr 15 mar 2013, 11:14

High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door Pop Up! » vr 15 mar 2013, 20:06


Scherpe prijs..... :shock:
Ik spaar toch liever even door voor een Blackvue, als we daar een groupdeal mee kunnen doen ben ik geïnteresseerd...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
ECMLfan
Forum newbie
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 22 aug 2012, 15:54
Locatie: al Mii re
Contacteer:

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door ECMLfan » di 26 mar 2013, 11:35

hier zit ook iemand met twee linker handen.... Maar een Dashcam maakt het ook net even wat makkelijker bij verzekeringskwesties.
Regelmatig met 250 km/h over de A4
Status: @Mii gekocht op 20-12-2012
Wenslijst: Cruise control op de @Mii, blauw dashboard.

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Dashcam- liefst inbouw. Wie heeft tips

Bericht door Patrick-Brand » zo 31 mar 2013, 12:21

Helaas geen inbouw.. maar daar is de prijs ook niet naar ;)
Dashcam voor 35 euro inclusief verzendkosten. Aanbieding geldt nog de komende 2 dagen.

http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... _90&a=1646
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Plaats reactie